Używamy plików cookie w celu zapewnienia funkcjonalności naszej strony internetowej. Po wyrażeniu przez użytkownika jego zgody na takie działanie, wykorzystujemy je do analizy ruchu na stronie i personalizacji reklam na platformach reklamowych stron trzecich, zawsze zgodnie z zasadami Polityki prywatności.
Na podstawie zamówienia postaramy się skompletować towar i skontaktujemy się z tobą w sprawie terminu dostawy.
Jeśli nie chcesz czekać, sprawdź alternatywne produkty (4).
Klawiatura kontrolera Midi. Panorama T6 to pierwszy kontroler zapewniający kontrolę wtyczek instrumentów Nektar w każdym DAW kompatybilnym z VST / AU. Załaduj poprawki bezpośrednio z klawiatury i natychmiast zacznij kontrolować parametry, a każda zmiana będzie natychmiast widoczna na wyświetlaczu LED. Kontroluj dowolną wtyczkę instrumentu za...
To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Klawiatura kontrolera Midi. Panorama T6 to pierwszy kontroler zapewniający kontrolę wtyczek instrumentów Nektar w każdym DAW kompatybilnym z VST / AU. Załaduj poprawki bezpośrednio z klawiatury i natychmiast zacznij kontrolować parametry, a każda zmiana będzie natychmiast widoczna na wyświetlaczu LED. Kontroluj dowolną wtyczkę instrumentu za pomocą jednej z wielu dołączonych map lub dostosuj i utwórz własne. Odkryj nowe narzędzia wydajności, takie jak potężne funkcje powtarzania akordów, przytrzymania i nuty. Zmień parametry powtarzania, parametry wtyczki i zapisz je w swoim DAW. Panorama T6 łączy się z większością DAW zapewniających nawigację po ścieżce, sterowanie mikserem i transportem dzięki integracji Nektar DAW lub kompatybilności MCU. 61 uwaga na syntezatorową klawiaturę drugiej generacji z funkcją Aftertouch. Gniazda wyciskowe i pedały. 8 bardzo wrażliwych padów z naciskiem. Chord: wyzwala do 6 nut z jednego klawisza lub padu. Przytrzymaj: Przytrzymuje odtwarzane nuty do momentu wyłączenia - świetne w przypadku legato. Integracja Nektar DAW dla Bitwig, Cubase, GarageBand, Logic, Nuendo, Reason i Reaper. MCU jest kompatybilny do kontroli prawie każdego innego VAW / AU DAW. Wymiary: 980 x 277 x 80 mm. Waga: 7,6 kg. Kolor: czarny
Wszystkie recenzje pochodzą od zweryfikowanych klientów, którzy w przeszłości kupili u nas produkt.
A
Alfred M.
Austria
14.11.2023
Ich habe den Keyboard-Controller auf Basis von Testberichten und Bewertungen gekauft, weil ich seit kurzer Zeit Cubase nutze. Bisher verfügte ich nur über ein Casio E-Piano und wollte ein Gerät mit erweiterten Steuermöglichkeiten. Soweit ich das bisher beurteilen kann, scheint das Panorama-T6 meine Ansprüche vollkommen erfüllen zu können. Allerdings muss ich mich erst einarbeiten und weitere Erfahrungen damit sammeln.
Kupiłem kontroler klawiatury w oparciu o recenzje i oceny, ponieważ używam Cubase przez krótki czas. Do tej pory miałem tylko pianino elektryczne Casio i chciałem urządzenie z rozszerzonymi możliwościami sterowania. O ile wiem, Panorama-T6 wydaje się być w stanie w pełni zaspokoić moje potrzeby. Najpierw jednak muszę się z nim zapoznać i zdobyć z nim więcej doświadczenia.
Automatyczne tłumaczenie
Ta recenzja nie może być przetłumaczona.
R
Róbert P.
Słowacja
18.01.2022
Š
Štěpán V.
Czechy
17.03.2021
I
Ionescu I.
Rumunia
18.02.2021
The materials are really great, the keybed is really really nice, i love it, control of daw (Studio One) is pretty good, mostly mixer control, plug-in control for native plugins is quite limited, i would say it's useful only for performing, not production.
It's power as controller stands in its software, Nektarine. Let me start with the good part. You can have many many pages per plug-in, letting you control every aspect of your synths and there is a really easy way to navigate, actually there are 3 ways at your disposal: buttons underneath the faders which are prelabled for convenience, but you are not forced in any way to set them as they are named. Another way is hitting the setup button, this will show you all the pages in the screen and with E1 knob you can navigate and select the favorite one. Another way is setting on the buttons underneath the screen, 4 in number, to jump to a certain page or cycle through them.
Another good thing is that it's really easy to assign knobs, faders, buttons to anything in your software. You just have to press shift+setup at the same time to enter in learn mode, move the fader/knob/button on your software, next in your controller and it's done. Hit the combination again to get out of learn mode.
Now, the bad part about Nektarine is that you only can do all this deep control with the software and you'll have to integrate it in your workflow. If you collaborate, it won't work for you. I would say it's useful if you do sound design or want to learn and do your presets outside your daw. Another bad thing about Nektarine software is you can't browse through presets unless you added them into Nektarine and it's quite a hassle to add them. You have to switch through every preset, for some vsts doesn't even detect when you change a preset so you can't add them at all. I would say preset browsing is really bad and can't recommend it at all for that.
A neutral thing is its feature called repeat key. I can't say I find it very useful and guys at Nektar confirmed that they won't transform it into an arpeggiator, which would've been really useful. Same goes with chords which are really basic and hard to hit more than 3-4 keys unless you have long fingers. Why? Because you have to hold a button while you press all the keys you want at the same time. You can't press then one by one, you'll have to keep pressed the previous one.
The repeat function it's useful for drum pads, that's the only place I can say you would use it.
Now, the keybed is really nice, velocity sensitivity can be set really easy and it has very dynamic keys. Aftertouch is awesome too and with great control, tho is not polyphonic.
Another thing I think it's missing is lighting around the knobs, faders and buttons. At night can be hard to use if you don't have good lighting where you've placed it.
Overall, for the price, i would say it's a great keyboard. I don't think there is better controller for this price, even more expensive ones. Native Instruments doesn't offer the same control over plugins, doesn't have drum pads, faders and it's more expensive.
Materiały są naprawdę świetne, klawiatura jest naprawdę bardzo fajna, uwielbiam ją, sterowanie daw (Studio One) jest całkiem niezłe, głównie sterowanie mikserem, sterowanie wtyczkami dla wtyczek natywnych jest dość ograniczone, powiedziałbym, że jest przydatne tylko do występów, nie produkcji. Jego moc jako kontrolera tkwi w oprogramowaniu, Nektarine. Zacznę od dobrej części. Możesz mieć wiele stron na wtyczkę, co pozwala kontrolować każdy aspekt syntezatorów i jest naprawdę łatwy sposób nawigowania, w rzeczywistości masz do dyspozycji 3 sposoby: przyciski pod suwakami, które są wstępnie oznaczone dla wygody, ale nie jesteś w żaden sposób zmuszony do ustawiania ich zgodnie z ich nazwami. Innym sposobem jest naciśnięcie przycisku konfiguracji, co wyświetli wszystkie strony na ekranie, a za pomocą pokrętła E1 możesz nawigować i wybierać ulubioną. Innym sposobem jest ustawienie przycisków pod ekranem, w liczbie 4, aby przejść do określonej strony lub przełączać się między nimi. Inną dobrą rzeczą jest to, że naprawdę łatwo jest przypisać pokrętła, suwaki, przyciski do czegokolwiek w swoim oprogramowaniu. Wystarczy nacisnąć jednocześnie shift+setup, aby wejść w tryb nauki, przesunąć suwak/pokrętło/przycisk w oprogramowaniu, następnie w kontrolerze i gotowe. Ponownie nacisnąć kombinację, aby wyjść z trybu nauki. Teraz, zła część Nektarine jest taka, że możesz wykonać całą tę głęboką kontrolę tylko za pomocą oprogramowania i będziesz musiał zintegrować je ze swoim przepływem pracy. Jeśli współpracujesz, to nie zadziała dla Ciebie. Powiedziałbym, że jest to przydatne, jeśli zajmujesz się projektowaniem dźwięku lub chcesz się uczyć i tworzyć swoje presety poza swoim daw. Inną złą rzeczą w oprogramowaniu Nektarine jest to, że nie możesz przeglądać presetów, chyba że dodałeś je do Nektarine, a dodawanie ich jest dość uciążliwe. Musisz przełączać się między każdym presetem, ponieważ niektóre vsts nawet nie wykrywają, kiedy zmieniasz preset, więc w ogóle nie możesz ich dodać. Powiedziałbym, że przeglądanie presetów jest naprawdę złe i w ogóle nie mogę go polecić w tym celu. Neutralną rzeczą jest jego funkcja zwana klawiszem powtarzania. Nie mogę powiedzieć, że uważam go za bardzo przydatny, a ludzie z Nektar potwierdzili, że nie przekształcą go w arpeggiator, co byłoby naprawdę przydatne. To samo dotyczy akordów, które są naprawdę podstawowe i trudne do uderzenia w więcej niż 3-4 klawisze, chyba że masz długie palce. Dlaczego? Ponieważ musisz przytrzymać przycisk, naciskając wszystkie klawisze, które chcesz w tym samym czasie. Nie możesz naciskać ich jeden po drugim, musisz trzymać wciśnięty poprzedni. Funkcja powtarzania jest przydatna w przypadku padów perkusyjnych, to jedyne miejsce, w którym mogę powiedzieć, że można jej użyć. Teraz klawiatura jest naprawdę fajna, czułość dynamiki można ustawić naprawdę łatwo i ma bardzo dynamiczne klawisze. Aftertouch jest również niesamowity i zapewnia świetną kontrolę, chociaż nie jest polifoniczny. Inną rzeczą, której moim zdaniem brakuje, jest oświetlenie wokół pokręteł, suwaków i przycisków. W nocy może być trudno używać, jeśli nie masz dobrego oświetlenia w miejscu, w którym ją umieściłeś. Ogólnie rzecz biorąc, za tę cenę powiedziałbym, że to świetna klawiatura. Nie sądzę, żeby był lepszy kontroler w tej cenie, nawet droższy. Native Instruments nie oferuje takiej samej kontroli nad wtyczkami, nie ma padów perkusyjnych, faderów i jest droższy.