To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Przez ostatnie 18 miesięcy rozmawialiśmy wewnętrznie o tym, czego wymaga świetne przesterowanie basu, aby uzyskać użyteczny dźwięk. Zasadniczo obraca się wokół EQ, z góry określonej struktury, która napędza odpowiednie częstotliwości dla właściwego utworu, aby przeciąć lub usiąść z bogatą głębią w ulubionej kieszeni ze swoim partnerem rytmicznym w zbrodni. Dzięki temu nie spojrzeliśmy dalej niż Geezer Butler i jego wykorzystanie dynamiki w jego piosenkach, które dziś brzmią tak samo jak podczas nagrywania.
Rowek w „Hand of Doom” z Geezerem i Billem, zmiana charakteru sprawia, że ten utwór jest tym, czym jest. A co by było, gdybyś mógł kontrolować pre-EQ każdego napędu za pomocą aktywnego 5-pasmowego korektora? Daje ci dwa oddzielne tony z dwoma indywidualnymi napędami, które można wbić w pożądanym momencie, aby zapewnić bardzo potrzebne wzmocnienie bogatych harmonicznych.
Biorąc więc pod uwagę objawienie, postanowiliśmy stworzyć „Pedal of Doom” wykuty w najgłębszych, najciemniejszych głębinach… Essex. Wyposażony w izolowane wyjście Di z wbudowanym transformatorem, z dwoma przełączalnymi korektorami. Podwójne mierniki VU zaprojektowane w celu zapewnienia zbalansowania sygnału basowego na wejściu i wyjściu ścieżki sygnału. Użyj miernika wejściowego, aby ustawić korektor EQ do pożądanego poziomu w zależności od wyjścia twojego instrumentu. Miernik wyjścia zapewnia, że sygnał powracający do wzmacniacza jest taki, jak wchodzi, aby uniknąć niepożądanych skoków wzmocnienia lub odwrotnie, aby zapewnić skoki wzmocnienia, gdy jest to wymagane.
Oczywiście potrzeba wysterowania tych dźwięków z bogatymi zniekształceniami harmonicznymi była koniecznością tego pedału z opcją wybrania odpowiedniej ilości wzmocnienia dla tych momentów, które wymagają dźwięku Dooma przełączanego w razie potrzeby.
Po niezliczonych prośbach o wykonanie pedału przedwzmacniacza Geezer Butler opartego na Head of Doom, wskoczyliśmy do projektu i prezentujemy dzisiaj „The Pedal of Doom”.
Chcieliśmy, aby pedał był wykończony w wysokim standardzie przed przedstawieniem go Geezerowi, więc po kilku miesiącach pedał był gotowy i przesłał go do Geezer do zatwierdzenia, nie wiedząc, nad czym pracowaliśmy, Geezer był zachwycony pedałem i miał kilka bardzo miłych słów do powiedzenia „to jest bez wątpienia najlepiej brzmiący i zaprojektowany pedał, na jakim kiedykolwiek grałem, a z moim wzmacniaczem naprawdę ma dźwięk zagłady, dla którego żyję”.