Kod produktu: POLYBRUTE12 | ID: 1138551
To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
61-klawiszowy 12-głosowy syntezator polifoniczny z architekturą stereo z dwoma filtrami, niemal nieskończonymi możliwościami modulacji, możliwościami morfingu dźwięku i przełomową klawiaturą polifoniczną w technologii Full Touch® MPE, która na nowo definiuje muzyczną ekspresję.
Kontynuując dziedzictwo swojego poprzednika jako jednego z najpotężniejszych i najbardziej wyrazistych syntezatorów analogowych w historii, PolyBrute 12 idzie o krok dalej, na nowo definiując muzyczną ekspresję dzięki rozszerzonej 12-głosowej architekturze i przełomowej klawiaturze polifonicznej w technologii Full Touch® MPE. Ten syntezator to nie tylko instrument; to kanał prowadzący do niespotykanych dotąd krajobrazów dźwiękowych.
Polybrute 12 przenosi ekspresję dźwiękową chwili na zupełnie nowy poziom dzięki klawiaturze Full Touch®, która śledzi położenie, nacisk i dotknięcie każdego klawisza, zapewniając wyjątkową precyzję i płynny polifoniczny aftertouch w całym zakresie ruchu klawiszy.
Od subtelnych niuansów po potężną dynamikę i wrażliwą na moment kontrolę obwiedni, ta klawiatura oferuje trzy różne tryby aftertouch, które zapewniają muzykowi bezpośrednie i dotykowe połączenie z dźwiękiem. To, w połączeniu z kultowym padem Morphée i sterowaniem wstęgowym, oznacza, że każdym presetem można grać w prawdziwie wielowymiarowy sposób, podnosząc ekspresję i uzyskując rezultaty, które po prostu zapierają dech w piersiach.
PolyBrute 12 już tu jest, oferując kolosalny, bogaty, świetlisty i nieskończenie zmienny dźwięk, który zdefiniuje nową erę wyrazistej syntezy analogowej.
Wyrazistość na wyższym poziomie
Polifoniczna klawiatura Full Touch® MPE firmy PolyBrute zapewnia niezrównaną czułość i kontrolę, umożliwiając niezależną modulację każdej nuty, co zapewnia niesamowicie dynamiczną kompozycję. To w połączeniu z trójwymiarowym padem Morphée, drewnianym kontrolerem wstęgowym i rejestratorem ruchu umożliwia prawdziwie wielowymiarową modulację.
Nieograniczona konstrukcja dźwięku
12-głosowa architektura PolyBrute 12 w połączeniu z analogowymi oscylatorami, filtrami, zaawansowaną matrycą i zintegrowanymi efektami FX pozwala na eksplorację nieskończonego spektrum barw dźwiękowych. Wybierz pomiędzy 768 dynamicznymi ustawieniami wstępnymi lub zaawansowanym, kompleksowym projektem dźwięku i odkryj sejsmiczny dźwięk PolyBrute.
Dotykowy przebieg pracy
PolyBrute 12 kontynuuje tradycję praktycznej, natychmiastowej kontroli, oferując dotykowe i wciągające wrażenia dźwiękowe bez konieczności przeglądania menu lub przełączania funkcji. Jeśli chcesz ulepszyć PolyBrute na swoim komputerze, możesz to również zrobić za pomocą edytora VST.
Jakość wykonania
Wykonany z najlepszych materiałów, w tym z czarnego drewna orzechowego, klawiatury nowej generacji i efektownej aluminiowej obudowy, PolyBrute 12 został zaprojektowany, aby sprostać wymaganiom profesjonalnych muzyków.
Instrument ten posiada 61 klawiszy, co odpowiada 5 oktawom, zapewniając szeroką gamę dźwięków do różnych zastosowań muzycznych.
Klawisze są wrażliwe na prędkość, z jaką są uderzane, co oznacza, że reagują na siłę używaną do uderzenia. Im mocniej naciskasz klawisz, tym głośniejszy staje się dźwięk, co pozwala Ci dodać dynamiki i ekspresji do swojej gry.
Technologia Aftertouch na klawiszach pozwala muzykom dodać nowy poziom ekspresji do swojej gry. Gdy klawisz osiągnie najniższy punkt uderzenia, nacisk wywierany na klawisz może być nadal wyczuwalny i używany do kontrolowania różnych aspektów dźwięku, takich jak vibrato, głośność lub modulacja tonu.
LFO, czyli oscylator niskiej częstotliwości, ożywia dźwięk elektroniczny. Dodaje ruchu i zainteresowania syntetycznym dźwiękom i efektom, odgrywając ważną rolę zarówno w subtelnej syntezie, jak i odważnym projektowaniu dźwięku. Jednak nie usłyszysz samego LFO, ponieważ działa on jako modulator. Oznacza to, że nie wpływa on bezpośrednio na sygnał audio, ale dostosowuje inne parametry, takie jak wysokość dźwięku oscylatora i przycinanie filtra.
Filtr obwiedni typu ADSR (Attack, Decay, Sustain, Release) zapewnia precyzyjną kontrolę nad dynamiką i kształtem dźwięku. Składniki ADSR są szczegółowo opisane w następujący sposób: Attack: Określa, jak szybko dźwięk osiąga maksymalną głośność po aktywacji. Decay: Określa czas potrzebny na spadek głośności od maksymalnej do podtrzymania. Sustain: Reprezentuje stabilny poziom głośności, który jest utrzymywany tak długo, jak długo dźwięk jest aktywny. Release: Określa, jak szybko głośność wycisza się do zera po zwolnieniu dźwięku.
Ten syntezator z podwójnym oscylatorem oferuje szeroki zakres możliwości dźwiękowych, które łączą tony harmoniczne i nieharmoniczne. Użytkownicy mogą regulować częstotliwość i amplitudę każdego oscylatora oddzielnie, umożliwiając harmonijne nakładanie dźwięków, tworzenie efektów unisono lub urzekających modulacji.
Pitch Bend umożliwia płynne zmiany wysokości dźwięku, dodając ekspresji do ekspresji muzycznej. Często używana do tworzenia efektów, takich jak glissando lub vibrato, ta funkcja pozwala graczowi na dokonywanie subtelnych lub dramatycznych zmian dźwięku w czasie rzeczywistym. Pitch Bend pozwala muzykom tworzyć płynne przejścia między nutami, zwiększając dynamikę i ekspresję ich występów.
Modulacja pozwala zmieniać różne aspekty dźwięku w czasie rzeczywistym, otwierając szeroki zakres możliwości twórczych. Na przykład może wpływać na wysokość dźwięku, tworząc efekt vibrato, lub może zmieniać amplitudę sygnału, tworząc efekt tremolo. Może również regulować filtrowanie, aby tworzyć płynne przejścia między pasmami częstotliwości i dynamicznymi teksturami. Modulacja może być również używana do zmiany charakteru dźwięku w zależności od czasu lub intensywności gry, nadając dźwiękowi żywy i poruszający charakter.
Arpeggiator przekształca akordy w sekwencje pojedynczych nut granych w różnych wzorcach rytmicznych i melodycznych. Zamiast grać akordy jako całość harmoniczną, Arpeggiator rozbija akordy na pojedyncze nuty i gra je sekwencyjnie zgodnie z wybranym algorytmem.
Wyjście słuchawkowe umożliwia bezpośrednie podłączenie słuchawek do prywatnego słuchania. To wyjście zapewnia wygodny sposób cieszenia się dźwiękiem bez przeszkadzania innym lub hałasu otoczenia.
Obsługuje MIDI, umożliwiając łączenie się i komunikację z innymi urządzeniami zgodnymi z MIDI. Ta funkcja rozszerza kontrolę i integrację w większym środowisku muzycznym, zwiększając elastyczność i kreatywność w tworzeniu muzyki.
Typ
Analog, Synth
Technologia klawiatury
FullTouch MPE Technology
Aftertouch
LFO
Envelope
ADSR
Oscylatory
Modulacja
Fadery
10 – 20
Arpeggiator
Rodzaje efektów
Liczba ustawień Preset
Interfejs MIDI
Bluetooth
Wbudowany głośnik
Dynamiczna klawiatura
Akompaniament
Arranger
Oprogramowanie
Bi-Amp
Liczba klawiszy
Rodzaj klawiatury
Velocity-Sensitive
Wielkość klawiszy
Standard
Polifonia
Pokrętło pitch bend
Tak
Nośnik danych
Wyświetlacz
Typ ekranu
Kolor
Wyjście słuchawkowe
Wejścia pedałów
Wyjścia analogowe
Wejście mikrofonowe
USB
USB MIDI
USB to Device
USB to Host
Filtr
Tak
Sekwencer
64 steps
Zawartość paczki
Zasilacz w zestawie
Szerokość (cm)
97,2
Wysokość (cm)
15,7
Głębokość (cm)
38
Waga netto (kg)
22,8
Na podstawie liczby recenzji: 1
Wszystkie recenzje pochodzą od zweryfikowanych klientów, którzy w przeszłości kupili u nas produkt.