- Typ: Hybrid, Synth
- Bi-Amp: Digital
- Liczba klawiszy: 37
- Rodzaj klawiatury: Velocity-Sensitive
- Polifonia: 6
Arturia MiniFreak Vocoder Syntezatory
To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
MiniFreak Vocoder przenosi nieustraszonego hybrydowego syntezatora Arturia do nowego wymiaru wokalnego. Zachowuje 6-głosową architekturę, dwa silniki cyfrowe i analogowy filtr oryginału, a następnie dodaje odłączany mikrofon na gęsiej szyi i 16-pasmowy silnik wokodera z wieloma opcjami efektów. Warczenie Talkbox, chóry androidów lub pady widmowe - przekręć je jeszcze bardziej za pomocą sekwencera, matrycy modulacyjnej i efektów potrójnego gniazda, aby uzyskać natychmiastowe, gotowe do miksowania szaleństwo.
16-pasmowy wokoder
Podłącz odłączany mikrofon lub dowolne zewnętrzne źródło, przepuść je przez klasyczny 16-pasmowy silnik syntezy mowy. Połącz przetworzony głos z oscylatorami MiniFreak, zamroź formanty metalicznych dronów lub przepuść warczenie talk-box przez wbudowane sloty efektów.
Hybrydowa moc polisynth
Dwa cyfrowe silniki dźwiękowe MiniFreak oferują ponad 30 trybów i mogą być używane indywidualnie, w stosach lub przetwarzać wzajemnie swoje wyjście, aby uzyskać unikalne złożone zachowanie dźwiękowe. Jego 6 cyfrowych głosów zderza się następnie z polifonicznymi filtrami analogowymi, równoważąc cyfrową klarowność z bogatą analogową reakcją.
Możliwość dostosowania i eksperymentalny projekt dźwięku
Rozszerzona matryca modulacyjna MiniFreak zapewnia użytkownikom jeszcze większą kontrolę nad kształtowaniem, przekształcaniem i ewolucją dźwięku, dzięki takim funkcjom jak polifoniczne obwiednie ADSR, konfigurowalne wielosegmentowe kształty LFO, modulacja FM i pierścieniowa oraz znana losowość Spice & Dice.
Gotowy do miksowania dźwięk stereo
Dzięki wyjściom stereo i 3 cyfrowym slotom efektów z ponad 10 typami efektów do wyboru użytkownicy będą mieli wszystko, czego potrzebują, aby wycisnąć z dźwięku maksimum, a jednocześnie zachować jego gotowość do miksowania, od wzmacniającego stereo chóru, przez chirurgiczny 3-pasmowy korektor, po chropawe zniekształcenia.
Wyrażenie, spotkanie z chaosem
Pomimo zamiłowania do dzikiego i eksploracyjnego projektowania dźwięku, MiniFreak jest instrumentem ekspresji. Jego 37-klawiszowa klawiatura wrażliwa na prędkość z aftertouch i spontaniczną funkcjonalnością Seq/Arp sprawia, że granie na nim to marzenie, podczas gdy funkcje randomizacji stawiają na pierwszym miejscu zabawę.
MiniFreak V
MiniFreak jest wyposażony w dedykowany odpowiednik VST, dzięki czemu użytkownicy mogą całkowicie zintegrować jego unikalny hybrydowy dźwięk i presety z ich produkcjami DAW i odwrotnie. Korzystając z identycznych silników dźwiękowych i architektury, oferuje on odzwierciedlone wirtualne doświadczenie samego syntezatora, bez dodatkowych kosztów.
Liczba klawiszy: 37
Instrument ten posiada 37 klawiszy, co odpowiada 3 oktawom, zapewniając szeroką gamę dźwięków do różnych zastosowań muzycznych.
Rodzaj klawiatury: Velocity-Sensitive
Klawisze są wrażliwe na prędkość, z jaką są uderzane, co oznacza, że reagują na siłę używaną do uderzenia. Im mocniej naciskasz klawisz, tym głośniejszy staje się dźwięk, co pozwala Ci dodać dynamiki i ekspresji do swojej gry.
Aftertouch: Tak
Technologia Aftertouch na klawiszach pozwala muzykom dodać nowy poziom ekspresji do swojej gry. Gdy klawisz osiągnie najniższy punkt uderzenia, nacisk wywierany na klawisz może być nadal wyczuwalny i używany do kontrolowania różnych aspektów dźwięku, takich jak vibrato, głośność lub modulacja tonu.
LFO: Tak
LFO, czyli oscylator niskiej częstotliwości, ożywia dźwięk elektroniczny. Dodaje ruchu i zainteresowania syntetycznym dźwiękom i efektom, odgrywając ważną rolę zarówno w subtelnej syntezie, jak i odważnym projektowaniu dźwięku. Jednak nie usłyszysz samego LFO, ponieważ działa on jako modulator. Oznacza to, że nie wpływa on bezpośrednio na sygnał audio, ale dostosowuje inne parametry, takie jak wysokość dźwięku oscylatora i przycinanie filtra.
Envelope: ADSR
Filtr obwiedni typu ADSR (Attack, Decay, Sustain, Release) zapewnia precyzyjną kontrolę nad dynamiką i kształtem dźwięku. Składniki ADSR są szczegółowo opisane w następujący sposób: Attack: Określa, jak szybko dźwięk osiąga maksymalną głośność po aktywacji. Decay: Określa czas potrzebny na spadek głośności od maksymalnej do podtrzymania. Sustain: Reprezentuje stabilny poziom głośności, który jest utrzymywany tak długo, jak długo dźwięk jest aktywny. Release: Określa, jak szybko głośność wycisza się do zera po zwolnieniu dźwięku.
Oscylatory: Tak
Potężny system oscylatorów pozwala użytkownikom tworzyć bogate i zmienne tekstury dźwięków. Oscylatory mogą generować różnorodne przebiegi, w tym sinusoidalne, kwadratowe, trójkątne i szumowe, co pozwala na kreatywność i eksperymenty.
Pokrętło pitch bend: Tak
Pitch Bend umożliwia płynne zmiany wysokości dźwięku, dodając ekspresji do ekspresji muzycznej. Często używana do tworzenia efektów, takich jak glissando lub vibrato, ta funkcja pozwala graczowi na dokonywanie subtelnych lub dramatycznych zmian dźwięku w czasie rzeczywistym. Pitch Bend pozwala muzykom tworzyć płynne przejścia między nutami, zwiększając dynamikę i ekspresję ich występów.
Modulacja: Tak
Modulacja pozwala zmieniać różne aspekty dźwięku w czasie rzeczywistym, otwierając szeroki zakres możliwości twórczych. Na przykład może wpływać na wysokość dźwięku, tworząc efekt vibrato, lub może zmieniać amplitudę sygnału, tworząc efekt tremolo. Może również regulować filtrowanie, aby tworzyć płynne przejścia między pasmami częstotliwości i dynamicznymi teksturami. Modulacja może być również używana do zmiany charakteru dźwięku w zależności od czasu lub intensywności gry, nadając dźwiękowi żywy i poruszający charakter.
Arpeggiator: Tak
Arpeggiator przekształca akordy w sekwencje pojedynczych nut granych w różnych wzorcach rytmicznych i melodycznych. Zamiast grać akordy jako całość harmoniczną, Arpeggiator rozbija akordy na pojedyncze nuty i gra je sekwencyjnie zgodnie z wybranym algorytmem.
Wyjście słuchawkowe: Tak
Wyjście słuchawkowe umożliwia bezpośrednie podłączenie słuchawek do prywatnego słuchania. To wyjście zapewnia wygodny sposób cieszenia się dźwiękiem bez przeszkadzania innym lub hałasu otoczenia.
Wejścia
- Sustain Pedal
- Jack 3,5 mm
- Jack 6,3 mm
- MIDI IN
Wyjścia
- MIDI Thru
- MIDI OUT
- Headphone Jack 6,3 mm TRS
- Jack 6,3 mm TRS
- Jack 3,5 mm
Wejścia pedałów: Tak
Wejście pedału umożliwia podłączenie zewnętrznego pedału, który rozszerza możliwości sterowania instrumentem i przyczynia się do bogatszej ekspresji muzycznej, zwiększając elastyczność i ekspresję podczas grania i tworzenia muzyki.
Interfejs MIDI: Tak
Obsługuje MIDI, umożliwiając łączenie się i komunikację z innymi urządzeniami zgodnymi z MIDI. Ta funkcja rozszerza kontrolę i integrację w większym środowisku muzycznym, zwiększając elastyczność i kreatywność w tworzeniu muzyki.
Zawartość paczki
- Gooseneck Microphone
- Stojak mikrofonowy
- Adapter
- USB-A to USB-B Cable
- Registration Card
- Manual
Aftertouch
LFO
Envelope
ADSR
Oscylatory
Modulacja
Fadery
Nie
Arpeggiator
Liczba ustawień Preset
Interfejs MIDI
Bluetooth
Wbudowany głośnik
Dynamiczna klawiatura
Akompaniament
Arranger
Bi-Amp
Liczba klawiszy
Rodzaj klawiatury
Velocity-Sensitive
Wielkość klawiszy
Mały
Polifonia
Pokrętło pitch bend
Tak
Nośnik danych
Wyświetlacz
Typ ekranu
Kolor
Wyjście słuchawkowe
Wejścia
Wejścia pedałów
Wyjścia analogowe
Wejście mikrofonowe
USB
USB MIDI
USB to Device
USB to Host
Filtr
Tak
Sekwencer
64 steps
Zawartość paczki
Gooseneck Microphone, Stojak mikrofonowy, Adapter, USB-A to USB-B Cable, Registration Card, Manual
Zasilacz w zestawie
Szerokość (cm)
57,8
Wysokość (cm)
5,5
Głębokość (cm)
23,1
Waga netto (kg)
2,94
Kraj pochodzenia
Chiny
Dokumenty
Instrukcje obsługi
Informacje o producencie
Wskazówki bezpieczeństwa
Szczegółowe wskazówki bezpieczeństwa dot. tego produktu znajdują się w instrukcji obsługi.

