Wybierz kraj dostawy przesyłki

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Arturia MiniFreak Vocoder Syntezatory

Kod produktu: 1183815 (MINIFREAK-VOCODER)

Arturia MiniFreak Vocoder Syntezatory

Kod produktu: 1183815 (MINIFREAK-VOCODER)

Syntezatory Arturia MiniFreak Vocoder Syntezatory

Arturia MiniFreak Vocoder Syntezatory

2 688,66 zł
MiniFreak Vocoder przenosi nieustraszonego hybrydowego syntezatora Arturia do nowego wymiaru wokalnego. Zachowuje 6-głosową architekturę, dwa silniki cyfrowe i analogowy filtr oryginału, a następnie dodaje odłączany mikrofon na gęsiej szyi i 16-pasmowy silnik wokodera z wieloma opcjami efektów. Warczenie Talkbox, chóry androidów lub pady widmowe...
  • Typ: Hybrid, Synth
  • Bi-Amp: Digital
  • Liczba klawiszy: 37
  • Rodzaj klawiatury: Velocity-Sensitive
  • Polifonia: 6

Arturia MiniFreak Vocoder Syntezatory

To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:

MiniFreak Vocoder przenosi nieustraszonego hybrydowego syntezatora Arturia do nowego wymiaru wokalnego. Zachowuje 6-głosową architekturę, dwa silniki cyfrowe i analogowy filtr oryginału, a następnie dodaje odłączany mikrofon na gęsiej szyi i 16-pasmowy silnik wokodera z wieloma opcjami efektów. Warczenie Talkbox, chóry androidów lub pady widmowe - przekręć je jeszcze bardziej za pomocą sekwencera, matrycy modulacyjnej i efektów potrójnego gniazda, aby uzyskać natychmiastowe, gotowe do miksowania szaleństwo.

16-pasmowy wokoder

Podłącz odłączany mikrofon lub dowolne zewnętrzne źródło, przepuść je przez klasyczny 16-pasmowy silnik syntezy mowy. Połącz przetworzony głos z oscylatorami MiniFreak, zamroź formanty metalicznych dronów lub przepuść warczenie talk-box przez wbudowane sloty efektów.

Hybrydowa moc polisynth

Dwa cyfrowe silniki dźwiękowe MiniFreak oferują ponad 30 trybów i mogą być używane indywidualnie, w stosach lub przetwarzać wzajemnie swoje wyjście, aby uzyskać unikalne złożone zachowanie dźwiękowe. Jego 6 cyfrowych głosów zderza się następnie z polifonicznymi filtrami analogowymi, równoważąc cyfrową klarowność z bogatą analogową reakcją.

Możliwość dostosowania i eksperymentalny projekt dźwięku

Rozszerzona matryca modulacyjna MiniFreak zapewnia użytkownikom jeszcze większą kontrolę nad kształtowaniem, przekształcaniem i ewolucją dźwięku, dzięki takim funkcjom jak polifoniczne obwiednie ADSR, konfigurowalne wielosegmentowe kształty LFO, modulacja FM i pierścieniowa oraz znana losowość Spice & Dice.

Gotowy do miksowania dźwięk stereo

Dzięki wyjściom stereo i 3 cyfrowym slotom efektów z ponad 10 typami efektów do wyboru użytkownicy będą mieli wszystko, czego potrzebują, aby wycisnąć z dźwięku maksimum, a jednocześnie zachować jego gotowość do miksowania, od wzmacniającego stereo chóru, przez chirurgiczny 3-pasmowy korektor, po chropawe zniekształcenia.

Wyrażenie, spotkanie z chaosem

Pomimo zamiłowania do dzikiego i eksploracyjnego projektowania dźwięku, MiniFreak jest instrumentem ekspresji. Jego 37-klawiszowa klawiatura wrażliwa na prędkość z aftertouch i spontaniczną funkcjonalnością Seq/Arp sprawia, że granie na nim to marzenie, podczas gdy funkcje randomizacji stawiają na pierwszym miejscu zabawę.

MiniFreak V

MiniFreak jest wyposażony w dedykowany odpowiednik VST, dzięki czemu użytkownicy mogą całkowicie zintegrować jego unikalny hybrydowy dźwięk i presety z ich produkcjami DAW i odwrotnie. Korzystając z identycznych silników dźwiękowych i architektury, oferuje on odzwierciedlone wirtualne doświadczenie samego syntezatora, bez dodatkowych kosztów.

Liczba klawiszy

Liczba klawiszy: 37

Instrument ten posiada 37 klawiszy, co odpowiada 3 oktawom, zapewniając szeroką gamę dźwięków do różnych zastosowań muzycznych.

Rodzaj klawiatury

Rodzaj klawiatury: Velocity-Sensitive

Klawisze są wrażliwe na prędkość, z jaką są uderzane, co oznacza, że reagują na siłę używaną do uderzenia. Im mocniej naciskasz klawisz, tym głośniejszy staje się dźwięk, co pozwala Ci dodać dynamiki i ekspresji do swojej gry.

Aftertouch

Aftertouch: Tak

Technologia Aftertouch na klawiszach pozwala muzykom dodać nowy poziom ekspresji do swojej gry. Gdy klawisz osiągnie najniższy punkt uderzenia, nacisk wywierany na klawisz może być nadal wyczuwalny i używany do kontrolowania różnych aspektów dźwięku, takich jak vibrato, głośność lub modulacja tonu.

LFO

LFO: Tak

LFO, czyli oscylator niskiej częstotliwości, ożywia dźwięk elektroniczny. Dodaje ruchu i zainteresowania syntetycznym dźwiękom i efektom, odgrywając ważną rolę zarówno w subtelnej syntezie, jak i odważnym projektowaniu dźwięku. Jednak nie usłyszysz samego LFO, ponieważ działa on jako modulator. Oznacza to, że nie wpływa on bezpośrednio na sygnał audio, ale dostosowuje inne parametry, takie jak wysokość dźwięku oscylatora i przycinanie filtra.

Envelope: ADSR

Filtr obwiedni typu ADSR (Attack, Decay, Sustain, Release) zapewnia precyzyjną kontrolę nad dynamiką i kształtem dźwięku. Składniki ADSR są szczegółowo opisane w następujący sposób: Attack: Określa, jak szybko dźwięk osiąga maksymalną głośność po aktywacji. Decay: Określa czas potrzebny na spadek głośności od maksymalnej do podtrzymania. Sustain: Reprezentuje stabilny poziom głośności, który jest utrzymywany tak długo, jak długo dźwięk jest aktywny. Release: Określa, jak szybko głośność wycisza się do zera po zwolnieniu dźwięku.

Oscylatory: Tak

Potężny system oscylatorów pozwala użytkownikom tworzyć bogate i zmienne tekstury dźwięków. Oscylatory mogą generować różnorodne przebiegi, w tym sinusoidalne, kwadratowe, trójkątne i szumowe, co pozwala na kreatywność i eksperymenty.

Pokrętło pitch bend: Tak

Pitch Bend umożliwia płynne zmiany wysokości dźwięku, dodając ekspresji do ekspresji muzycznej. Często używana do tworzenia efektów, takich jak glissando lub vibrato, ta funkcja pozwala graczowi na dokonywanie subtelnych lub dramatycznych zmian dźwięku w czasie rzeczywistym. Pitch Bend pozwala muzykom tworzyć płynne przejścia między nutami, zwiększając dynamikę i ekspresję ich występów.

Modulacja: Tak

Modulacja pozwala zmieniać różne aspekty dźwięku w czasie rzeczywistym, otwierając szeroki zakres możliwości twórczych. Na przykład może wpływać na wysokość dźwięku, tworząc efekt vibrato, lub może zmieniać amplitudę sygnału, tworząc efekt tremolo. Może również regulować filtrowanie, aby tworzyć płynne przejścia między pasmami częstotliwości i dynamicznymi teksturami. Modulacja może być również używana do zmiany charakteru dźwięku w zależności od czasu lub intensywności gry, nadając dźwiękowi żywy i poruszający charakter.

Arpeggiator: Tak

Arpeggiator przekształca akordy w sekwencje pojedynczych nut granych w różnych wzorcach rytmicznych i melodycznych. Zamiast grać akordy jako całość harmoniczną, Arpeggiator rozbija akordy na pojedyncze nuty i gra je sekwencyjnie zgodnie z wybranym algorytmem.

Wyjście słuchawkowe: Tak

Wyjście słuchawkowe umożliwia bezpośrednie podłączenie słuchawek do prywatnego słuchania. To wyjście zapewnia wygodny sposób cieszenia się dźwiękiem bez przeszkadzania innym lub hałasu otoczenia.

Wejścia

  • Sustain Pedal
  • Jack 3,5 mm
  • Jack 6,3 mm
  • MIDI IN

Wyjścia

  • MIDI Thru
  • MIDI OUT
  • Headphone Jack 6,3 mm TRS
  • Jack 6,3 mm TRS
  • Jack 3,5 mm

Wejścia pedałów: Tak

Wejście pedału umożliwia podłączenie zewnętrznego pedału, który rozszerza możliwości sterowania instrumentem i przyczynia się do bogatszej ekspresji muzycznej, zwiększając elastyczność i ekspresję podczas grania i tworzenia muzyki.

Interfejs MIDI: Tak

Obsługuje MIDI, umożliwiając łączenie się i komunikację z innymi urządzeniami zgodnymi z MIDI. Ta funkcja rozszerza kontrolę i integrację w większym środowisku muzycznym, zwiększając elastyczność i kreatywność w tworzeniu muzyki.

Zawartość paczki

  • Gooseneck Microphone
  • Stojak mikrofonowy
  • Adapter
  • USB-A to USB-B Cable
  • Registration Card
  • Manual

Zastosowanie

Typ

Hybrid, Synth

Kompatybilny z

Windows, macOS

Funkcje

Aftertouch

Tak

LFO

Tak (2 )

Envelope

ADSR

Oscylatory

Tak (2 )

Modulacja

Tak

Fadery

Nie

Arpeggiator

Tak

Liczba ustawień Preset

256 + 256

Interfejs MIDI

Tak

Bluetooth

Nie

Wbudowany głośnik

Nie

Dynamiczna klawiatura

Tak

Akompaniament

Nie

Arranger

Nie

Właściwości

Bi-Amp

Digital (2 )

Liczba klawiszy

37

Rodzaj klawiatury

Velocity-Sensitive

Wielkość klawiszy

Mały

Polifonia

6

Pokrętło pitch bend

Tak

Nośnik danych

Wewnętrzny

Wyświetlacz

Tak

Typ ekranu

OLED

Kolor

Biała

Wejścia i wyjścia

Wyjście słuchawkowe

Tak

Wejścia pedałów

Tak

Wyjścia analogowe

Tak (2 )

Wejście mikrofonowe

Nie

USB

Tak

USB MIDI

Tak

USB to Device

Nie

USB to Host

Tak

Efekty

Filtr

Tak

Sekwencer

64 steps

Zasilanie

Może być zasilany bateriami

Nie

Zasilacz

Adapter

Akcesoria

Zasilacz w zestawie

Tak

Rozmiary i waga

Szerokość (cm)

57,8

Wysokość (cm)

5,5

Głębokość (cm)

23,1

Waga netto (kg)

2,94

Kraj

Kraj pochodzenia

Chiny

Dokumenty

Instrukcje obsługi
Informacje o producencie
Producent:
ARTURIA
26, avenue Jean Kuntzmann , 38330 , Montbonnot-Saint-Martin, Francja
Wskazówki bezpieczeństwa

Szczegółowe wskazówki bezpieczeństwa dot. tego produktu znajdują się w instrukcji obsługi.