cookies
Nasze „cookies“ będą ci smakować
Pliki cookie na stronie Muziker służą do tego, aby twoja wizyta u nas była zawsze przyjemnym doświadczeniem. Wyraź zgodę na używanie wszystkich plików cookie, klikając przycisk „Zgadzam się” lub wybierz w ustawieniach tylko te, które ci odpowiadają. Więcej informacji.

NATYCHMIASTOWA WYMIANA

Nawet najlepszy produkt może się czasem zеpsuć, nawet najlepszej marce zdarzają się reklamacje.

Nie czekaj 30 dni na naprawę

Dzięki dodatkowej usłudze „natychmiastowa wymiana” nie musisz już czekać na naprawę i rozpatrzenie swojej reklamacji w ustawowym terminie. Jeśli reklamowany przez Ciebie towar jest dostępny w naszym magazynie i otrzymamy Twoją reklamację, niezwłocznie wymienimy stary towar na nowy. Jeśli w magazynie nie ma produktu na wymianę, w odpowiedzi otrzymasz od nas kupon na zakup nowego towaru o tej samej wartości. Nie trać czasu na czekanie i od razu ciesz się wszystkimi zakupionymi produktami.

W przypadku natychmiastowej wymiany włączamy najwyższy bieg, aby słowo „natychmiast” odpowiadało swojemu znaczeniu. Zadbamy o to, aby wymiana przebiegła sprawnie i w jak najkrótszym czasie, ponieważ Twoje zadowolenie naprawdę jest dla nas priorytetem.

Więcej informacji i szczegółów na temat tej usługi znajdziesz w naszych warunkach handlowych lub skontaktuj się z nami za pośrednictwem obsługi klienta.

Przykład nr. 1

  • Kupujesz pianino za 1900 PLN.
  • Do niego dokupujesz dodatkową usługę Natychmiastowa wymiana.
  • Pianino psuje Ci się jeszcze w ramach okresu gwarancji.
  • Instrument wysyłasz do nas jako reklamację, my odsyłamy Ci nowy produkt.

Przykład nr. 2

  • Kupujesz monitor za 962,98 PLN.
  • Do niego dokupujesz dodatkową usługę Natychmiastowa wymiana.
  • Monitor przestaje działać jeszcze w ramach okresu gwarancji.
  • Wysyłasz go do nas jako reklamację, ale my nie mamy nowego produktu w magazynie. Odsyłamy Ci więc bon na zakup nowego towaru w pełnej wysokości 962,98 PLN.

Jak to zrobić?

FAQ


A co, jeżeli towar, który chcę wymienić, nie jest już dostępny?
Jeżeli w magazynie nie mamy dokładnie tego towaru, który chcesz wymienić na nowy, twoje zgłoszenie będziemy rozpatrywać jak standardową reklamację. Zwrócimy Ci także pieniądze za zakupioną usługę Natychmiastowa wymiana.

Czy otrzymam nowy produkt, jeżeli towar jest uszkodzony mechanicznie?
Niestety, nie. Jeżeli towar został uszkodzony mechanicznie, nie da się go wymienić na nowy.

Czy można Natychmiastową wymianę dokupić dodatkowo?
Tak, usługę tę możesz dokupić także dodatkowo, masz na to 14 dni od zakupu towaru.