Pliki cookie na stronie Muziker służą do tego, aby twoja wizyta u nas była zawsze przyjemnym doświadczeniem. Wyraź zgodę na używanie wszystkich plików cookie, klikając przycisk „Zgadzam się” lub wybierz w ustawieniach tylko te, które ci odpowiadają.
Więcej informacji.
Wilier Cento10NDR Black/Red Matt&Glossy L Rower szosowy
Rama wyścigowa i idealna równowaga między wydajnością a komfortem. Cento10NDR pozwoli Ci spędzać długie godziny w siodełku, dzięki specjalnie zaprojektowanej geometrii wytrzymałościowej i systemowi Actiflex - nowemu podejściu Wiliera do...
Przeczytaj więcej
Sprzedaż zakończona
Ten produkt nie jest produkowany lub nie jest częścią aktualnej oferty.
Wilier Cento10NDR Black/Red Matt&Glossy L Rower szosowy
To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Rama wyścigowa i idealna równowaga między wydajnością a komfortem. Cento10NDR pozwoli Ci spędzać długie godziny w siodełku, dzięki specjalnie zaprojektowanej geometrii wytrzymałościowej i systemowi Actiflex - nowemu podejściu Wiliera do pochłaniania tylnych drgań generowanych przez nierówności na powierzchni drogi.
Funkcje:
W pogoni za komfortem wyścigowym: rynek rowerów szosowych ewoluuje. Do świata rowerów o wysokich osiągach przybywają nowi użytkownicy, których celem jest nie tylko zwykłe wyścigi. Chcą bardziej zrelaksowanej geometrii, opcji dopasowania szerszych opon i hamulców tarczowych oraz możliwości pokonywania długich dystansów bez dyskomfortu. Zasadniczo chcą idealnego połączenia szybkości reakcji, osiągów, lekkości, jakości jazdy i komfortu. Dzięki Cento10NDR połączyliśmy wszystkie te aspekty, które do tej pory należały do zupełnie innych wizji i doświadczeń związanych z kolarstwem.
Actiflex: Actiflex to serce ramy Cento10NDR, zapewniające zupełnie nowe połączenie między sztycą a sztycą. Używając starannie zaprojektowanego aluminiowego łącznika i rozpraszacza z technopolimeru, możemy nadać tylnemu kołu kilka milimetrów skoku. Sztywność skrętna aluminiowego łącznika pozostaje porównywalna z tradycyjnymi skorupowymi wspornikami siodełka z włókna węglowego, pomimo różnych połączeń. Ta sztywność zapewnia ramie wyścigowe osiągi, ale jednocześnie pozwala tylnemu kołu poruszać się w górę iw dół po nierównościach spowodowanych niedoskonałościami nawierzchni drogi. Do łącznika podłączony jest rozpraszacz, który stabilizuje ruch kinematyczny tylnego trójkąta. Ten specjalny technopolimer ma niesamowite właściwości mechaniczne, wysoką odporność na warunki atmosferyczne i może pracować w temperaturach od -40 ° C do + 150 ° C. Rozpraszacz będzie wykonany w trzech różnych kolorach dla różnych poziomów gęstości, co oznacza, że Actiflex można ustawić idealnie w zależności od wagi rowerzysty i / lub rodzaju terenu, na który zwykle napotykają na swoim rowerze.
Całkowita integracja: wyrafinowany projekt rury sterowej w połączeniu ze specjalną formą główki ramy pozwala na przewleczenie do trzech kabli wewnątrz ramy. Tak więc, jeśli używasz elektronicznych przerzutek i hamulców tarczowych, rower nie będzie miał żadnych odsłoniętych kabli, dzięki czemu Cento10NDR będzie pięknie wyglądał.
Aerodynamika: Cento10NDR to gotowa do wyścigów rama wywodząca się z Cento10AIR, naszego wysokiej klasy lekkiego, aerodynamicznego roweru. Podobnie jak w Cento10AIR, nowe dzieło Wiliera zostało opracowane zgodnie z zasadami Naca-Low-Speed - algorytmami aeronautycznymi, które pozwalają nam zaprojektować rury ramy z najwyższą możliwą wydajnością aerodynamiczną. Oprócz algorytmów NACA, Wilier wykorzystuje inną ważną koncepcję aerodynamiki: teorię Kamm. Rzeczywiście, wszystkie profile są zaprojektowane tak, aby zmniejszyć wagę i zwiększyć sztywność bez wpływu na wydajność aerodynamiczną.
Aby wyświetlić bardziej szczegółowy opis, przełącz tę stronę na język angielski.