Pliki cookie na stronie Muziker służą do tego, aby twoja wizyta u nas była zawsze przyjemnym doświadczeniem. Wyraź zgodę na używanie wszystkich plików cookie, klikając przycisk „Zgadzam się” lub wybierz w ustawieniach tylko te, które ci odpowiadają.
Więcej informacji.
Wilier Cento1 Hybrid Shimano Ultegra RD-R8000 2x11 Black/Red Matt S
Cento1 Hybrid został zaprojektowany, aby na nowo wyobrazić sobie tradycyjne granice użyteczności roweru wyścigowego na wysokim poziomie: produkt, który łączy w sobie specjalne charakterystyczne cechy produktów Wilier Triestina z najnowocześniejszą...
Przeczytaj więcej
Sprzedaż zakończona
Ten produkt nie jest produkowany lub nie jest częścią aktualnej oferty.
Wilier Cento1 Hybrid Shimano Ultegra RD-R8000 2x11 Black/Red Matt S
To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Cento1 Hybrid został zaprojektowany, aby na nowo wyobrazić sobie tradycyjne granice użyteczności roweru wyścigowego na wysokim poziomie: produkt, który łączy w sobie specjalne charakterystyczne cechy produktów Wilier Triestina z najnowocześniejszą inteligencją najlżejszego systemu wspomagania serwa na rynku. . Rezultatem jest prawdziwy rower wyścigowy ze wspomaganiem pedałowania, który waży zaledwie 11,9 kilogramów - rekord w kategorii e-road.
Pierwszy inteligentny rower wyścigowy stworzony z określoną misją: dać jak największej liczbie osób możliwość cieszenia się emocjami, jakie może zaoferować tylko wysokiej klasy rower wyścigowy.
Funkcje:
Najlżejszy elektryczny rower szosowy na rynku: Jednym z najważniejszych aspektów było dla nas osiągnięcie rekordowej wagi: udało nam się stworzyć rower wyścigowy ze wspomaganiem pedałowania, który waży mniej niż 12 kg. Lekka skorupowa rama z włókna węglowego, wysokiej jakości komponenty mechaniczne i system wspomagania serwo Ebikemotion o łącznej wadze (silnik, akumulator i sterowanie) 3,7 kg, najlżejsze rozwiązanie na rynku.
Niemiecki Excellece: Nasz oddział Ebikemotion nawiązał współpracę z liderem technologii motoryzacyjnej Mahle w celu opracowania i wyprodukowania jednych z najlżejszych i najlepszych zintegrowanych systemów wspomagania pedałowania na rynku.
Tak jak jazda na zwykłym rowerze: X35 + PAS zawiera szereg komponentów, które płynnie integrują się z najnowszymi rowerami wyścigowymi. Waży zaledwie 3,5 kg (silnik, akumulator, kable i kontroler), jest to jeden z najlżejszych PAS na rynku. Nasza wersja X35 + wykorzystuje protokół komunikacyjny ANT + do łączenia się z najbardziej zaawansowanymi cyklokomputerami na rynku.
Silnik w tylnej piaście : Silnik napędowy jest zainstalowany w piaście tylnego koła, zapewniając płynne i ciche włączanie wspomagania. Gdy przestaniesz pedałować lub gdy Twoja prędkość przekroczy 25 km / h, moc zostaje zatrzymana bez poczucia tarcia podczas hamowania.
Delikatna moc: moment obrotowy 40 Nm jest idealny do jazdy po drogach lub lekkim żwirze. Ta dobrze wyważona moc pomaga lepiej zarządzać czasem pracy baterii na szybszych i bardziej konkurencyjnych trasach. Wrażenie, gdy włącza się pomoc, jest podobne do tego, gdy ktoś popycha rower na wzniesieniu lub na stojąco.
Pojemność akumulatora 250 Wh: skromna pojemność idealna do lekkich rowerów ze wspomaganiem pedałowania, takich jak nasza seria Hybrid. Akumulator jest mały, co ułatwia przechowywanie go w dolnej rurze. Całkowita pojemność systemu zapewnia spokój ducha podczas wycieczek przy dużych różnicach wysokości.
Zwiększ dystans: dodatkowa żywotność baterii poszerza Twoje możliwości pedałowania. Pojemność baterii zwiększa czas dostarczania energii o około 80%. Dodatkowy akumulator można przymocować do rury podsiodłowej za pomocą nitów do drugiego uchwytu na bidon.
Aby wyświetlić bardziej szczegółowy opis, przełącz tę stronę na język angielski.