Reklamacja

Jakość jest priorytetem naszego sklepu. Naszym głównym celem jest zapewnienie maksymalnego zadowolenia klienta z produktów i usług, które całkowicie spełniają jego oczekiwania. Tylko satysfakcja klienta gwarantuje sukces handlowy, dlatego aby spełnić oczekiwania naszych klientów, oferujemy wyłącznie produkty i usługi wysokiej jakości. Z tego powodu zapewniamy, iż przed wysłaniem, wszystkie nasze instrumenty muzyczne, przechodzą przez kontrolę wyjściową, którą wykonują doskonale wyszkoleni pracownicy. Mimo wszystko, w przypadku, że pojawi się jakaś wada, prosimy postępować według wskazań poniżej, by jak w najkrótszym czasie, procedura reklamacji mogła zostać sprawnie przeprowadzona:

Zanim dokonasz zgłoszenia reklamacji, spróbuj DARMOWE narzędzie wspomagające na odległość

Nasi specjaliści serwisu autoryzowanego wraz z tobą określą czy urządzenie jest rzeczywiście uszkodzone i należy je odsyłać, czy też powodem problemów jest nieprawidłowa konfiguracja, niewłaściwe zastosowanie lub brak wiedzy używania. W więcej niż połowie przypadków problemy użytkowników udaje się rozwiązać zdalnie, zwłaszcza w przypadkach:

  • świeci, lecz nie działa...
  • gra, lecz sygnał zanika...
  • słyszę buczenie...
  • lub problem dotyczy nieprawidłowej konfiguracji, nie można uruchomić aplikacji z innym typem urzączenia (naprzykład mikrofon podłączony do komputera nie działa ...).

Zanim rozpoczniesz procedurę reklamacyjną, jeszcze przed wysłaniem towaru, kontaktuj nasz autoryzowany serwis. Gdyż dużo powodów do reklamacji można wyjaśnić pośrednictwem telefonu lub e-mailu, pozwala to uniknąć straty czasu i kosztów z tytułu niepotrzebnie uruchamianej procedury reklamacyjnej.

Telefon do serwisu gwarancyjnego:

Bezpłatna infolinia 800 703 085
Bezpłatna infolinia (Po - Pi 9:00-17:00)

E-mail do serwisu gwarancyjnego:

polska@muziker.com

Uszkodzenia podczas transportu

Nie zawsze winę za niepełno wartościowy towar ponosi sprzedawca czy dystrybutor. Odpowiedzialność podczas transportu spada na przewoźnika. Jeśli odbierany towar wykazuje już na wstępie widoczne wady, jeśli zauważono mechaniczne uszkodzenia opakowania i towaru, to najpóżniej do 2 dni roboczych, prosimy o kontakt:

polska@muziker.com

Jeżeli jest w naszym magazynie produkt dostępny, to zapewniamy natychmiastową wymiane i wysyłkę. Uszkodzony towar prosimy oddać do przewożnika i oczekiwać dostawę nowego. Opłataza dostawę przy wymianie towaru leży po stronie MUZIKER.

Wada w momencie pierwszego użycia produktu

Jeżeli wada pojawi się wmomencie pierwszego użycia produktu, to najpóżniej do 3 dniroboczych,prosimy o kontakt:

polska@muziker.com

Jeżeli jest w naszym magazynie produkt dostępny, to zapewniamy natychmiastową wymiane i wysyłkę. Uszkodzony towar prosimy oddać do przewożnika i oczekiwać dostawę nowego. Opłata zadostawę przy wymianie towaru leży po stronie MUZIKER.

Procedura reklamacyjna w okresie gwarancyjnym

1 | Zgłoś reklamację

Zgłaszający reklamację zobowiązany jest wypełnić i wydrukować Formularz reklamacyjny.

Oferując gwarancję Pick Up & Return zapewniamy bezpłatny transport, naprawę lub wymianę reklamowanego towaru. Wszystkie koszty związane z reklamacją pokrywa w całości MUZIKER. Jeśli pojawi się wada, zgłaszający reklamację zobowiązany jest wypełnić Formularz reklamacyjny i kontaktować sprzedawcę drogą mailową

polska@muziker.com

2 | Wyślij paczkę na nasz adres

Druk formularza prosimy spakować wraz z reklamowanym towarem. Reklamowany towar prosimy odpowiednio zabezpieczyć przed ewentualnym uszkodzeniem podczas transportu. Do odbioru reklamowanego towaru zostanie zamówiony kurier i o czasie jego realizacji poinformujemy. Kurier wystawi potwierdzenie odbioru i przekaże go do naszego autoryzowanego serwisu. Procedura przekazania wadliwego towaru kurierowi, który odbierze go od klienta z domu, przekaże do naszego autoryzowanego serwisu i zrealizuje transport zwrotny po zakończeniu procesu reklamacyjnego jest bezpłatna.

Procedura rozpatrywania reklamacji

O statusie złożonej reklamacji powiadamiamy bez zbędnej zwłoki, w przypadkach skomplikowanych do trzech dni roboczych. Do określenia takiego terminunie uwzględnia się okres, według właściwości danego produktu, potrzebnydo wykonania fachowej oceny reklamowanego towaru. Pisemne ustosunkowanie się do reklamacji wysyłamy e-mailem wraz z potwierdzonym terminem złożenia reklamacji i wyjaśnieniem, w jaki sposób może zostać przeprowadzona. Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, najpóżniej do 30 dni kalendarzowych, od dnia ważności reklamacji, jeśli nie zostało pisemnie ustalone inaczej. Serwis reklamacyjny jest do dyspozycji codziennie podczas godzin otwarcia naszych placówek. Reklamowany towar, po przyjęciu w którymś z punktów sprzedaży, zostanie przekazany do sewisu autoryzowanego gdzie zostanie przeprowadzona analiza, naprawa lub wymiana reklamowanego towaru (w zależności od rodzaju wady).

Autoryzowany serwis następnie wysyła naprawiony lub wymieniony towar do klienta, który złożył reklamację. Status reklamacji jest możliwe kiedykolwiek sprawdzić w naszym serwisie reklamacyjnym.

© 2004-2019 Muziker | Warranty Claim