To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Jest to przerzutka, która została specjalnie zaprojektowana i zoptymalizowana do napędzania silnikiem zamiast linki. Komponenty zasilane przez AXS umożliwiają dostosowywanie i skalowanie do indywidualnych upodobań rowerzysty za pośrednictwem aplikacji AXS. Ma krótszą klatkę zapewniającą o 10 mm większy prześwit, z większym owinięciem łańcucha na kasecie, dzięki czemu siedzi nieco dalej do przodu i bardziej do wewnątrz niż mechaniczny Eagle. Przerzutka Eagle AXS jest wystarczająco inteligentna, aby chronić się dzięki niezwykle wytrzymałemu sprzęgłu przeciążeniowemu. W przypadku zderzenia przekładnia silnika odłącza się, dając przerzutce swobodę ruchu i natychmiast wraca do swojej pozycji, zapewniając kierowcy płynne wrażenia. System został przetestowany zgodnie z normą wodoodporności i pyłoszczelności IP69K pod kątem przekraczania strumieni, rozpryskiwania błota i wynikających z tego myjek ciśnieniowych po jeździe.
- Skupienie na enduro i gotowy szlak
- Klatka z kutego aluminium
- Okucia ze stali nierdzewnej
- Technologia Eagle
- Zabezpieczenie sprzęgła przeciążeniowego
- Oprogramowanie obsługujące komponenty AXS, które umożliwia zarówno programowanie, jak i personalizację komponentów SRAM i RockShox
- System jest całkowicie wodoodporny i pyłoszczelny do IPX7
BLOKADA KLATKI
- Dzięki technologii CAGE LOCK w przerzutce tylnej demontaż i montaż koła — a także montaż łańcucha — staje się szybszy i prostszy. Wystarczy popchnąć klatkę do przodu, aby uzyskać luz i zablokować ją na miejscu.
SPRZĘGŁO ŁOŻYSKA ROLKI
- Technologia ROLLER BEARING CLUTCH eliminuje odbijanie się przerzutki i uderzanie łańcucha bez utraty precyzji.
X-HORIZON
- Konstrukcja tej przerzutki tylnej typu „prosty równoległobok” ogranicza cały ruch do osi poziomej, co uniemożliwia zmianę przełożeń przy jednoczesnym zmniejszeniu siły zmiany przełożeń. Aby zapewnić szybszą i dokładniejszą zmianę przełożeń, przesunięcie dużego górnego koła pasowego zapewnia stały odstęp między łańcuchami na wszystkich biegach.
X-SYNC
- Zębatki SRAM X-SYNC 1x zapewniają najwyższy poziom wydajności i trwałości. Wysokie kwadratowe zęby SRAM X-SYNC wchodzą w łańcuch wcześniej niż tradycyjne zęby w kształcie trójkąta. Ostry i wąski profil zębów, a także zaokrąglone krawędzie sfazowane pomagają zarządzać odchylonym łańcuchem. Aby zapewnić najlepszą możliwą wydajność w błotnistych warunkach, zębatki X-SYNC zostały zaprojektowane z wgłębieniami do usuwania błota dla wewnętrznych ogniw łańcucha i rolek. Zaprojektowane w Niemczech pierścienie X-SYNC są integralną częścią układu napędowego SRAM 1x. Nie akceptuj imitacji.
ORZEŁ
- Technologia Eagle reprezentuje 1x technologię układu napędowego. Eagle to lżejszy, prostszy, trwalszy i łatwiejszy w obsłudze układ napędowy. Eagle zawiera 1x komponenty, zaprojektowane z myślą o jeszcze większej trwałości i wydajności przy zachowaniu znacznej przewagi wagowej nad innymi rozwiązaniami układu napędowego. Technologia Eagle zapewnia również rozszerzony zakres przełożeń o 520%, co odpowiada układom napędowym 2x11.
OSI
- AXS to system integracji komponentów rowerowych SRAM, który łączy elektroniczne komponenty rowerowe i oprogramowanie. Aplikacja SRAM AXS pozwala rowerzystom sprawdzać stan baterii, zmieniać zachowanie komponentów, personalizować sterowanie, otrzymywać przypomnienia o konserwacji i aktualizować oprogramowanie układowe.