Kod produktu: 00.7518.136.000 | ID: 388672
To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Szybka, precyzyjna zmiana przełożeń z tyłu jest teraz łatwiejsza niż kiedykolwiek. Niezależnie od tego, czy jeździsz 2x czy 1x, po asfalcie czy szutrze, tylna przerzutka SRAM Force eTap AXS sprosta temu zadaniu. Wyposażony jest w technologię amortyzatorów Orbit, która zapewnia ciche i bezpieczne prowadzenie łańcucha na wyboistych drogach i wykorzystuje większe koła pasowe X-SYNC, które zapewniają lepszą trwałość i wydajność.
TECHNOLOGIA
Technologia Orbit to innowacyjna forma kontroli ruchu przerzutki. Wykorzystuje płyn silikonowy jako część eleganckiego i ultralekkiego systemu amortyzatorów. W porównaniu ze standardowym sprzęgłem ciernym technologia Orbit nie stawia dodatkowego oporu na sprężynie tylnej przerzutki podczas powolnego lub lekkiego ruchu. Oznacza to łatwiejszą zmianę biegów i demontaż tylnego koła. Podczas jazdy amortyzator hydrauliczny ogranicza odbicie łańcucha. To solidna jak skała niezawodność zarówno dla systemów 1x, jak i 2x.
AXS to system integracji komponentów rowerowych SRAM, który łączy elektroniczne komponenty rowerowe i oprogramowanie. Aplikacja SRAM AXS umożliwia motocyklistom wyświetlanie stanu baterii, zmianę zachowania komponentów, personalizację sterowania, otrzymywanie przypomnień o konserwacji i aktualizację oprogramowania układowego.
Rowery szosowe są szybsze i sprawniejsze niż kiedykolwiek wcześniej, a rowerzyści poszerzają możliwości dzięki rowerom z kierownicą. X-Range przygotowuje się do dzisiejszej jazdy szosowej. Całkowicie przeprojektowaliśmy przełożenie szosowe, aby uzyskać szerszy zakres, bardziej użyteczną i płynniejszą progresję biegów, a także inteligentniejsze ustawienia zmiany biegów - możliwe dzięki AXS. Z X-Range zawsze jesteś na właściwym biegu.
Zębatki SRAM X-SYNC 1x zapewniają najwyższy poziom wydajności i trwałości. Krawędzie wysokich kwadratowych zębów SRAM X-SYNC zaczepiają łańcuch wcześniej niż tradycyjne zęby trójkątne. Ostry i wąski profil zębów, a także zaokrąglone, fazowane krawędzie pomagają zarządzać ugiętym łańcuchem. Aby zapewnić najlepszą możliwą wydajność w błotnistych warunkach, tarcze X-SYNC zostały zaprojektowane z wgłębieniami oczyszczającymi z błota w wewnętrznych ogniwach łańcucha i rolkach. Zaprojektowane w Niemczech pierścienie X-SYNC są integralną częścią układu napędowego SRAM 1x. Nie akceptuj imitacji.
Wszystkie podstawowe technologie w grupie SRAM RED eTap, takie jak bezprzewodowa zmiana biegów, zaawansowane zarządzanie energią baterii i technologie mechatroniczne, mają służyć jednemu ostatecznemu celowi: ułatwiać najbardziej intuicyjną i spójną zmianę biegów. Ta logika zmiany nazywa się eTap. Prawa dźwignia utrudnia, lewa ułatwia, obie dźwignie przesuwają przednią przerzutkę. Prosty, niepowtarzalny i intuicyjny.
Parametry i specyfikacje
Zalecane akcesoria