cookies
Nasze „cookies“ będą ci smakować
Pliki cookie na stronie Muziker służą do tego, aby twoja wizyta u nas była zawsze przyjemnym doświadczeniem. Wyraź zgodę na używanie wszystkich plików cookie, klikając przycisk „Zgadzam się” lub wybierz w ustawieniach tylko te, które ci odpowiadają. Więcej informacji.
Sprzedaż zakończona

SRAM Code RSC Hamulec tarczowy Tylny Hamulec tarczowy

Spełniają standardy mocnego hamowania o dużej wytrzymałości. Dodaliśmy 15% dodatkowej mocy tłoka i 30% więcej objętości w zbiorniku dźwigni, zapewniając najwyższą wydajność przez cały bieg. Dzięki technologiom SwingLink ™ i Lever Pivot, wyczucie...
Sprzedaż zakończona
Ten produkt nie jest produkowany lub nie jest częścią aktualnej oferty. Zalecamy wybranie alternatywnego produktu.
Wybierz alternatywę (4)
Hamulec tarczowy SRAM Code RSC Hamulec tarczowy Tylny Hamulec tarczowy

SRAM Code RSC Hamulec tarczowy Tylny Hamulec tarczowy

Wybierz alternatywę (4)

Kod produktu: 00.5018.109.001 | ID: 388636

SRAM Code RSC Hamulec tarczowy Tylny Hamulec tarczowy

To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:

Spełniają standardy mocnego hamowania o dużej wytrzymałości. Dodaliśmy 15% dodatkowej mocy tłoka i 30% więcej objętości w zbiorniku dźwigni, zapewniając najwyższą wydajność przez cały bieg. Dzięki technologiom SwingLink ™ i Lever Pivot, wyczucie dźwigni pozostaje płynne i progresywne, bez względu na to, jak mocno ją pociągniesz. Wejdź głębiej i zdobądź więcej mocy.

TECHNOLOGIA

  • ZAMKNIĘCIE PORTU ROZRZĄDU

Port rozrządu hamulca hydraulicznego to połączenie pomiędzy zbiornikiem a otworem cylindra dźwigni. Kiedy dźwignia jest ściśnięta, uszczelka kielichowa przechodzi przez ten obszar i zamyka port, co zwiększa ciśnienie w systemie. System zamknięcia portu czasowego SRAM obejmuje trwałe uszczelki i ultra gładkie wykończenie otworu cylindra, co zapewnia niezawodną siłę hamowania i spójność.

  • ROZSZERZALNY PĘCHERZ

Konstrukcja dźwigni hamulca SRAM obejmuje ukształtowany pęcherz, który pomaga regulować i redukować pęcherzyki powietrza. Pęcherz jest specjalnie ukształtowany, aby odprowadzać powietrze z dźwigni i przepychać płyn dokładnie tam, gdzie jest potrzebny. Rezultatem jest ulepszona redukcja ciśnienia wstecznego, która zapewnia niezawodną siłę hamowania i spójność.

  • OSŁONA TERMICZNA

Osłona termiczna ze stali nierdzewnej przerywa połączenie termiczne między okładziną a korpusem zacisku, zmniejszając temperaturę płynu zacisku o około 20 ° C, nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach testowych.

  • KRWAWAJĄCA KRAWĘDŹ

Dzięki temu obwodowi płynu zacisku port upustowy został przeniesiony do dolnej części zacisku i wszystkie cztery otwory tłoków mogą się komunikować. W ten sposób podczas krwawienia płyn w naturalny sposób wypełnia zacisk, co skutkuje łatwiejszym i bardziej równomiernym krwawieniem.

  • REGULACJA PUNKTU KONTAKTOWEGO

Niektórzy ludzie lubią natychmiastową moc krótkiego rzutu dźwignią. Inni wolą wrażenie dłuższego rzutu. Dzięki funkcji Contact Point Adjust możesz wybrać pozycję, w której mają się znajdować palce, gdy hamulce są włączone. To szybki i łatwy sposób na dostosowanie działania hamulców bez konieczności przesuwania klocków. Jest to również sposób na wyważenie obu dźwigni hamulca, aby czuć dokładnie to samo.

  • ŁOŻYSKA DŹWIGNI

Precyzyjnie uszczelnione łożyska na sworzniu dźwigni zapewniają czyste, wyraźne uruchamianie dźwigni i spójne, lekkie wyczucie jednego palca.

  • KOMPATYBILNY Z MATCHMAKEREM

Oszczędzaj wagę i bałagan na pasku dzięki MatchMaker. Ten system zawiera dźwignie SRAM, kilka wyzwalaczy SRAM i kontrolki RockShox PushLoc - wszystko z jednym schludnym, lekkim zaciskiem.

Parametry i specyfikacje

Zastosowanie

Typ produktu


Właściwości

Wariant

Tylny

Uchwyt hamulca

Post Mount

Klocki hamulcowe

Resin


Kraj

Kraj pochodzenia

Tajwan


Zalecane akcesoria