Warunki gwarancji profesjonalnych usług

 

Co to jest profesjonalna gwarancja usług?

Gwarancja profesjonalnej obsługi oznacza wysiłek firmy MUZIKER, aby zapewnić Ci wszystko, czego można oczekiwać od swojego ulubionego sklepu internetowego: usługi, bezpieczeństwo, komfort i cokolwiek innego, czego potrzebujesz. Chcesz wiedzieć, co to oznacza?


Obsługa klienta w języku ojczystym

Tak, język muzyki łączy nas wszystkich! Ale dla MUZIKER jest bardzo ważne, aby upewnić się, że jesteś w pełni zrozumiały. Z tego powodu Centrum Obsługi Klienta mówi w językach ojczystych wszystkich 16 krajów, w których działamy.

Z języka angielskiego na język bułgarski, z języka słowackiego na język hiszpański, z czeskiego na niemiecki ... Możesz pokonać Europę w naszym kierunku i będziemy zawsze rozmawiać z Tobą w preferowanym języku. To bardzo ważne, abyśmy zrozumieli wszystko, co musimy Ci powiedzieć.


Obsługa klienta i bezpłatne rozmowy

Możesz dzwonić do nas w dowolny dzień tygodnia i można to zrobić za darmo. Nie ma znaczenia, w jakim kraju jesteś, MUZIKER oferuje bezpłatny numer, dzięki czemu możesz się z nami skontaktować i poprosić o pomoc. I będziemy bardzo szczęśliwi, gdy to zrobisz.


Najlepsze protokoły i certyfikaty zabezpieczeń

Poprzez nasze protokoły bezpieczeństwa można mieć pewność, że wszystkie dane osobowe i płatności są zabezpieczone najbardziej zaawansowanymi technologiami dostępnymi w handlu elektronicznym. Nasz sklep internetowy działa w oparciu o protokoły https, co zapewnia, że dane osobiste są szyfrowane i bezpieczne. Poza tym nasze metody płatności są również zabezpieczone przez organy bankowe Unii Europejskiej i organizacje, takie jak PayPal i Sofort.

Dowodem na to, jak dbamy o bezpieczeństwo i integralność danych naszych klientów jest 13 certyfikatów jakości i bezpieczeństwa, które firma MUZIKER prowadzi w różnych krajach w całej Europie.


Ogromna dostępność zasobów

W Muziker znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz. Gitary, basy, klawiatury, bębny akustyczne i elektroniczne, technologię DJ, sprzęt sceniczny, instrumenty z mosiądzu i akcesoria muzyczne dla każdego instrumentu. Oferujemy ponad 350 000 pozycji z ponad 520 globalnych marek, wszystkie znajdujące się w magazynie o wysokości 3 piętrowego budynku i zajmującego powierzchnię 3,000 mkw.


Jeśli masz skargę, możesz pisać prosto do naszych dyrektorów generalnych.
Odpowiedzią w ciągu 24 godzin!

Bardzo poważnie traktujemy satysfakcję klienta! Jeśli przypadkiem napotkasz problem podczas swojego doświadczenia z MUZIKER, napisz prosto na adres director@muziker.com

Dyrektorzy generalni firmy otrzymają Twój e-mail i dostarczą nie tylko szybkiej odpowiedzi, ale również szybkiego rozwiązania. W ten sposób możemy zagwarantować, że Twój problem zostanie rozwiązany szybko i sprawnie, a odpowiednie osoby zostaną poinformowane o tym, aby problem nie powtórzył się ponownie z Tobą lub innymi klientami.


Program lojalnościowy Muziker Club

Doceniamy lojalność. I nagrodzimy naszych lojalnych klientów za pomocą punktów MUZIKER, które później można wymienić na produkty z naszego katalogu.

Zbierając wystarczająco dużo punktów, możesz je wykorzystać do zakupu produktów z naszego specjalnego katalogu Klubu MUZIKER. Oprócz ogólnie dostępnych produktów, katalog Klubu oferuje ekskluzywne przedmioty i luksusowe towary, które są dostępne tylko tutaj.


Nie musisz drukować faktury, zachowujemy ją dla Ciebie!

Wszyscy wiemy, jak ciężko nadążyć za tak dużą liczbą rachunków i faktur. Nasza hiper-aktywność i dzikość sprawiają, że nawet gorzej. Dlatego robimy dla ciebie tę brudną robotę! Nie musisz przechowywać ani drukować faktur z jakiegokolwiek zakupu w naszym sklepie internetowym lub sklepie stacjonarnym (tylko dla zarejestrowanych klientów): zachowujemy wszystko zorganizowane i do Państwa dyspozycji, tak na wszelki wypadek.

W ten sposób ułatwiamy Ci to i oszczędzamy papier dla dobra wspólnego i dla Matki Natury.

© 2004-2019 Muziker | Professional service