Zlecenie serwisu pogwarancyjnego


Jeżeli życzą sobie państwo serwis pogwarancyjny na instrumenty muzyczne, sprzęt nagłosnieniowy lub oświetleniowy, chętnie z tym pomożemy.
Zlecenia takiego serwisu można dokonać za pomocą formularza online:

WYSŁAĆ ZLECENIE ONLINE

Pracownicy autoryzowanego serwisu skontaktują się z państwem drogą mailową po przyjęciu zlecenia.
W pierwszej fazie spróbują przeanalizować sytuację na odległość i w zależności od powagi usterki, przedstawią orientacyjną cenę oraz czas naprawy.
Jeżeli zdecydują się państwo na wysłanie towaru do serwisu pogwarancyjnego, po wstępnej analizie zostanie państwu przedstawiona dokładniejsza wycena naprawy oraz czasu jej realizacji.

Wysyłanie towaru do serwisu pogwarancyjnego

Wysyłając towar usługą kurierską, prosimy go bezpicznie spakować.
Nie zalecamy wysyłania towaru do serwisu pogwarancyjnego pocztą.
Za ewentualne uszkodzenie lub zgubienie towaru podczas transportu firma MUZIKER nie ponosi żadnej odpowiedzialności.
Jeżeli nie zostało uzgodnione inaczej, koszty transportu w obie strony w przypadku serwisu pogwarancyjnego ponosi klient.
Towar przeznaczony do serwisu pogwarancyjnego prosimy wysłać na adres:

IF request.env.legal == 'CZ'

Poštová adresa pre vrátenie PRAHA Anděl Radlická

ELSE

Poštová adresa Záručný servis Slovensko

END;


© 2004-2019 Muziker | Non-Warranty service request