cookies
Nasze „cookies“ będą ci smakować
Pliki cookie na stronie Muziker służą do tego, aby twoja wizyta u nas była zawsze przyjemnym doświadczeniem. Wyraź zgodę na używanie wszystkich plików cookie, klikając przycisk „Zgadzam się” lub wybierz w ustawieniach tylko te, które ci odpowiadają. Więcej informacji.

Mercury F 2,5 M

Jest jednym z najmniejszych silników okrętowych na rynku, co stanowi jeden z najlepszych wyborów pod względem masy i wydajności. Charakteryzuje się bardzo cichym i zrównoważonym trybem niskiej emisji, oczywiście niskim zużyciem i wysoką...
Tylko na zamówienie
Termin dostawy określimy po złożeniu zamówienia u dostawcy.
Na podstawie zamówienia postaramy się skompletować towar i skontaktujemy się z tobą w sprawie terminu dostawy.
4 739 zł
Silnik zaburtowy Mercury F 2,5 M

Mercury F 2,5 M

4 739 zł

Kod produktu: MER4-2,5-M | ID: 270507

Mercury F 2,5 M

To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:

Jest jednym z najmniejszych silników okrętowych na rynku, co stanowi jeden z najlepszych wyborów pod względem masy i wydajności. Charakteryzuje się bardzo cichym i zrównoważonym trybem niskiej emisji, oczywiście niskim zużyciem i wysoką odpornością na korozję, co gwarantuje bardzo długą żywotność. Mercury F 2,5M jest chłodzony wodą i jest bardzo dobrze rozwinięty i szczegółowy. Silniki Mercury F2,5 i F3,5 nie cofają się, ale obracają się o 360 stopni, dzięki czemu są szybsze i łatwiejsze w niektórych sytuacjach. Posiada dodatkowy standard: wskaźnik poziomu oleju, zintegrowany zbiornik paliwa, przyczepę, świecę zapasową, zestaw narzędzi, zapasowy przewód rozruchowy. Te silniki są produkowane w Japonii.

Aby wyświetlić bardziej szczegółowy opis, przełącz tę stronę na język angielski.

Parametry i specyfikacje

Właściwości

Liczba cylindrów

1

Pojemność (cm3)

85

Średnica x skok tłoka mm

55 x 36

Pełny zakres roboczy przepustnicy RPM

4500 - 5500

Moc HP

1,8

Moc (HP/kW)

2,5

System chłodzenia

Water-Cooled with Thermostat

Układ paliwowy

System wyprzedzenia zapłonu

Układ rozrusznika

Alternator

Nie

Wylot spalin

Above Prop Exhaust

Sposób trymowania i podnoszenia

Manual Trim and Tilt

Trym pozycje

4

Sterowanie

Przełożenie przekładni

2,15:1

Zmiana biegu

F-N

Pojemność zbiornika paliwa

1,1 L

Pojemność miski olejowej

0,3 L

Zalecany olej

Mercury FourStroke Oil 10W-30

Możliwe do zastosowania śruby napędowe

6" - 7"


Rozmiary i waga

Zalecana wysokość pawęży (cm)

Waga netto (kg)

18


Kraj

Zaprojektowany w

Japonia

Kraj pochodzenia

Japonia


Zalecane akcesoria