Wymiana towaru za darmo

 

Co to jest wymiana towaru za darmo?

Jeśli trzeba wymienić produkt, zrobimy to chętnie na nasz koszt! Wystarczy nas tylko poinformować, że chcesz wymienić produkt. Nasz kurier zatrzyma się u Ciebie i odbierze produkt do wymiany. Jak tylko towar dotrze do nas z powrotem i zostanie skontrolowany, my wyślemy Ci produkt na wymianę. Darmową wysyłkę w ramach wymiany zapewniamy tylko raz dla jednej faktury zakupu, czyli raz na zamówienie.

Bezpłatna wymiana jest możliwa tylko wtedy, gdy wartość zwracanego produktu jest równa lub niższa od wartości produktu nowego. Wymiana na produkt o mniejszej wartości niż ta, którą pierwotnie zakupiony produkt miał jest możliwa jedynie na koszt klienta. W przypadkach, gdy konieczna będzie dopłata, skontaktuje się z Tobą nasza obsługa klienta, aby ustalić sposób płatności.


Do kiedy jest możliwa wymiana towarów?

Towary mogą być wymieniane w ciągu 30 dni od daty dostawy do Ciebie.


Jak ubiegać się o wymianę towaru?

Poniższe instrukcje dotyczą sposobu realizacji zwrotu towarów:
. zaloguj się na swoje konto osobiste Muziker;
. kliknij na „Zamówienie” w historii swoich zamówień;
. wybierz zamówienie, w jktórym znajduje się produkt, który chcesz wymienić i zaznacz go;
. wypełnij wniosek wraz z informacjami o produkcie, który chcesz wymienić.

Następnie skontaktuje się z Tobą obsługa klienta, aby uzgodnić szczegóły dotyczące przewozu towarów oraz najbardziej odpowiedni termin wymiany.


Czy mogę ubiegać się o wymianę w jednym ze sklepów stacjonarnych Muziker?

Tak, wymiana jest możliwa do 30 dni od zakupu towaru. Aby uzyskać więcej informacji prosimy skontaktować się z naszą obsługą klienta.


Co zrobić, jeśli nie chcę wymiany za pośrednictwem firmy kurierskiej? Mogę wysłać towar Muzikerowi samodzielnie?

Tak, można. W tym przypadku będzie trzeba jeszcze wypełnić formularz, który jest dostępny na twoim koncie Muziker i zaznaczyć opcję osobistej wysyłki towaru. Kopia tego wniosku zostanie wysłana na Twój e-mail, należy ja wydrukować i załączyć do opakowania.

W tym przypadku Muziker nie pokrywa kosztów transportu, a także nie ponosi odpowiedzialności za stan przesylki doręczanej w ten sposób.


Jeżeli mogę wymienić produkt raz, czy mogę to zrobić ponownie?

Tak, to jest możliwe. Po otrzymaniu produktu masz kolejnych 30 dni na wymianę towaru. W tym przypadku koszty transportu ponoszone są przez klienta.

Zlecenia będą realizowane jak najszybciej, ale maksymalnie do dwóch dni roboczych. W tym czasie skontaktuje się z Tobą obsługa klienta, która poda instrukcje o tym, jak postępować dalej. Nie martw się, to bardzo szybkie i łatwe, a my jesteśmy do dyspozycji przez cały czas!


Czy Muziker całe moje żądanie wymiany towaru?

Tak, chyba że wniosek o wymianę został złożony po 30-dniowym okresie, w którym możliwy jest zwrot towaru. Uwaga, niektórych produktów nie można wymieniać lub zwracać. Więcej informacji tutaj.


© 2004-2019 Muziker | Free exchange
Logo muziker
Nie przegap najlepszych promocji. Aktywuj powiadomienia.
Włączyć