Gwarancja dostawy - za darmo i na czas

Co to jest gwarancja dostawy - za darmo i na czas?

Nasza gwarancja bezpłatnego doręczenia towaru to deklaracja dla rynku i naszych klientów: zawsze zrobimy co w naszej mocy, aby móc zaoferować najlepsze dostępne sposoby dostawy. Oznacza to, że staramy się zawsze znaleźć najlepszą usługę kurierską i technologie logistyczne, zapewniając przy tym transport gratis.

Darmowa wysyłka jest możliwa przy zamówieniach powyżej 259 zł

Aby twoje zamówienie zostało wysłane za darmo, musi przekroczyć wartość 259 zł. Chcemy podkreślić, że nie jest to promocyjny lub tymczasowy chwyt marketingowy. Ten rodzaj usługi jest dla nas w Muzikerze standardem.

Co oznacza gwarancja dostawy na czas?

Oznacza to, że jeżeli zamówienie jest opóźnione z jakiejkolwiek przyczyny, będziemy rekompensować tą sytuację zniżką na następny zakup. Nie ma znaczenia, czy to była nasza wina, czy firmy kurierskiej. Jeśli produkt nie dotarł w dniu, który deklarowaliśmy, oferujemy 2% rabatu na następny zakup za każdy dzień roboczy opóźnienia dostawy.

Jak to działa?

Podczas zakupów w MUZIKER, informujemy na stronach produktów również o terminie doręczenia. Jeżeli po złożeniu zamówienia dostawa nie zostanie zrealizowana w dniu, który deklarowaliśmy, masz prawo do skorzystania z tej gwarancji. Gwarancja dostawy jest realizowana na podstawie daty znajdującej się w notyfikacyjnym emailu "Wysłane".

Co zrobić, jeśli produkt został dostarczony z opóźnieniem i jak zażądać zniżki na
następny zakup:
. idź do swojego konta osobistego Muziker;
. zlokalizuj menu „Zamówienia”, gdzie możesz skontrolować wszystkie swoje zakupy w Muzikerze;
. wybierz zamówienie, które zostało doręczone po deklarowanym terminie dostawy;
. wybierz „Dostawa na czas” i wypełnij formularz, a zwłaszcza pole, w którym informujesz nas o dacie faktycznego doręczenia przesyłki.W tym sensie "dniem doręczenia" rozumiemy dzień, w którym miała miejsce pierwsza próba doręczenia towaru.

Nasza obsługa klienta przeanalizuje twój wniosek i udzieli odpowiedzi do 48 godzin. Jeśli wniosek jest uzasadniony, zostanie stworzony kupon rabatowy o wartości 2% zniżki za każdy dzień opóźnienia zlecenia.

Na przykład:
. 1 dzień opóźnienia: 2% zniżki na następny zakup;
. 2 dni opóźnienia 4% zniżki na następny zakup;
. 3 dni opóźnienia: 6% zniżki na następny zakup.

* Maksymalna możliwa zniżka 10% na następny zakup

* Liczą się tylko dni robocze.

Jakie są warunki korzystania z tej gwarancji?

Aby uzyskać możliwość skorzystania z tej gwarancji niezbędne jest spełnienie podstawowych warunków w momencie zakupu:
. produkt musi być w magazynie;
. produkt musi być w centralnym magazynie e-shopu, a nie w magazynie stacjonarnego sklepu.

Do kiedy mogę skorzystać z tej gwarancji?

Niniejsza gwarancja ma zastosowanie w ciągu 30 dni od otrzymania towaru. Niniejszy kupon jest możliwe zastosować tylko w przypadku, że zamówiony towar, nie będzie do 30 dni od doręczenia, zwrócony. (odstąpienie od umowy).

Czy kupony rabatowe uzyskane na podstawie tej gwarancji mają termin ważności?

Tak, kupony będą ważne przez 6 miesięcy od daty wysłania ich do klienta.

© 2004-2019 Muziker | Delivery guarantee