To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
WYSOKO, DALEKO, WYBACZAJĄCY
- Zejdź nisko, aby uzyskać więcej. Tytułowe TSR2 Fairways mają najniższą grafikę w historii pod względem szybkości i startu bez powodowania nadmiernej rotacji wstecznej. Otwarta konstrukcja Hosel przyczynia się do nowego, potężnego brzmienia i odczucia, które sprawiają, że TSR2 jest natychmiastowym ulubieńcem wielu graczy.
Korzyści
- Wysoki, stały lot
- Wyjątkowe przebaczenie
- Zoptymalizowana prędkość
- Preferowany przez graczy kształt, dźwięk i wrażenia
Cechy
- Bardzo niski, skoncentrowany na twarzy CG (środek ciężkości)
- Otwarta budowa Hosel
- Wysokowytrzymała stolarska stal nierdzewna
- Regulacja SureFit
Ultra-niska, skoncentrowana na twarzy grafika komputerowa
- Najbardziej znaczącą zmianą dla torów wodnych TSR2 jest radykalna zmiana CG w celu uzyskania najniższej w historii konstrukcji wykonanej w całości ze stali. Ten ruch zapewnia szybki, wysoki, czysty lot piłki - bez nadmiernej rotacji wstecznej, jaką nadawałby typowy klub z głęboką grafiką komputerową.
Otwarta budowa Hosel
- Ta konstrukcja usuwa niechcianą wagę, umieszczoną wysoko i w pobliżu pięty, uwalniając inżynierów Titleist do wprowadzania znacznych ulepszeń w wielu obszarach wydajności. Prosta zmiana, która odblokowuje imponujące nagrody.
Wydajność dostosowana do graczy
- Udoskonalenia inżynieryjne zastosowane w torach TSR2 zapewniają nie tylko lepszy lot piłki – pomagają również uzyskać mocniejszy dźwięk i wrażenie. Gracze otrzymują żywą reakcję, której oczekują od każdego uderzenia.
Wyjątkowo polecane wały
- Prezentowane wały do TSR reprezentują pełną gamę wysokowydajnych opcji od zaufanych producentów Tour. Każdy zawodnik i profil huśtawki można dopasować do idealnego dopasowania.
Opcje szybu Premium
- Wyprodukowane przez Graphite Design, te wysokiej jakości wały wykorzystują ekskluzywne włókna węglowe TORAYCA i inne zaawansowane materiały, aby zapewnić elitarną dynamikę wydajności. Gracze mogą wybierać spośród trzech różnych profili startu i rotacji, aby zoptymalizować lot piłki.