Ogólne Warunki Handlowe

 

Dostawca

Muziker, a.s.
Einsteinova 18
85 101 Bratislava 5
Słowacja
Zapisany w Rejestrze handlowym Sądu Bratysława I
Oddział Sa, Słowacja ustęp numer 3337/B
REGON: 35840773
NIP: SK2021680991
NIP EU: SK7020001021
Numer identyfikacyjny VAT: 5263121347

Spis treści

Zakres działalności sklepu

Na wszystkie zrealizowane przez klienta zamówienia pośrednictwem sklepu internetowego i dostawę od Muziker, a.s (dalej tylko: Muziker ) obowiązują następujące Ogólne Warunki Handlowe (OWH). Konsumentem jest każda osoba fizyczna, dokonująca czynności prawnej w celach w znacznej mierze niezwiązanych z jej działalnością gospodarczą lub zawodową prowadzoną na własny rachunek.

Strony zawierające umowę

Umowa handlowa zawierana jest ze spółką Muziker, a.s. W przypadku pytań, reklamacji, skarg, wniosków, można kontaktować się z naszym działem obsługi klienta.

Bezpłatna infolinia

Bezpłatna infolinia 800 703 085
Bezpłatna infolinia (Po - Pi 9:00-17:00)

E-Mail

polska@muziker.com

Sugestie, skargi i pochwały

director@muziker.com

Oferta i kroki niezbędne do zawarcia umowy

Prezentacja produktów w sklepie internetowym nie stanowi prawnie wiążącej oferty, lecz jest jedynie wskazaniem asortymentu towaru do zamówienia. Muziker zastrzega sobie prawo do błędów i zmian na swojej stronie internetowej. Poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij zamówienie” klient składa obowiązkowe zamówienie na produkty znajdujące się w koszyku. Niezwłocznie po wysłaniu zamówienia następuje potwierdzenie jego wpłynięcia, w fazie tej, nie oznacza to jeszcze akceptacji zamówienia. Umowa kupna-sprzedaży dochodzi do skutku dopiero wraz z oddzielnym potwierdzeniem akceptacji przez nas zamówienia, które jest wysyłane klientowi automatycznie drogą mailową lub na podstawie realizacji wysyłki towaru do pięciu dni roboczych.

Prawo odstąpienie od umowy

Konsument ma prawo na odstąpienie od umowy w ciągu 30 dni.

Przepisy dotyczące odstąpienia od umowy

Konsument ma prawo na odstąpienie od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 30 dni. Termin, który uprawnia do odstąpienia od umowy wynosi 30 dni od dnia, w którym klient lub wyznaczona przez niego osoba trzecia, niebędąca przewoźnikiem, objęła w posiadanie towar. Jednakże po ustawowym 14-dniowym terminie na odstąpienie od umowy akceptowany będzie już tylko zwrot towaru nieuszkodzonego, bez znaków użytkowania oraz w oryginalnym opakowaniu.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny jest jednym z dogmatów prawa konsumenckiego. Konsumentem jest każda osoba fizyczna, dokonująca zamówienia towaru w celach w znacznej mierze niezwiązanych z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, prowadzoną na własny rachunek. Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny przez osobę prawną (firmę) jest traktowane indywidualnym, wyjątkowym sposobem.

W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, klient musi poinformować nas za pośrednictwem jednoznacznej deklaracji (np. list wysłany pocztą lub drogą mailową) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy na adres:

Adres pocztowy

Muziker internetovy obchod
Drienova 1/h
821 01 Bratislava
Slovenska republika

W celu odstąpienia od umowy można skorzystać z dołączonego "Formularza odstąpienia od umowy", który jednak nie jest obowiązkowy.


Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy wystarczy poinformować nas o tym przed upływem okresu przeznaczonego na odstąpienie od umowy.

Towar prosimy wysłać na adres (wypełniony formularz odstąpienia od umowy musi być w opakowaniu):

Muziker
Reklamačné stredisko
Logistický areál P3
Hala 2, súpisné číslo 1102
900 55 Lozorno
Slovenská republika

Klient ma obowiązek odesłania towaru do nas bez zwłoki, najpóźniej do 14 dni od dnia poinformowania nas o zamiarze odstąpienia od umowy.

Klient jest zobowiązany do pokrycia ewentualnej utraty wartości towaru tylko wtedy, jeżeli przyczyną tej utraty są zbędne manipulacje towarem w celu sprawdzenia jego stanu, właściwości i działania.

Jednakże, jeżeli po upływie 14-dniowego ustawowego terminu na odstąpienie od umowy, klient odsyła towar w stanie uszkodzonym, bez oryginalnego opakowania lub w uszkodzonym opakowaniu, klient odpowiada za pogorszenie się stanu towaru i zmniejszenie wartości produktu. W takim przypadku będziemy mogli dochodzić odszkodowania ze strony klienta. Nie dotyczy to racjonalnego zużycia podczas sprawdzenia produktu, które byłoby ogólnie dozwolone i możliwe w sklepie stacjonarnym.

Konsekwencje odstąpienia od umowy

Jeżeli klient odstąpi od umowy, mamy obowiązek niezwłocznie, a najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia, w którym wpłynęła do nas wiadomość o odstąpieniu od umowy, zwrócić wszystkie płatności, które od klienta otrzymaliśmy, łącznie z kosztami dostawy (z wyjątkiem kosztów dodatkowych wynikających z tego, że klient wybrał inną formę dostawy niż zalecana przez nas najkorzystniejsza dostawa standardowa).

Zwrot płatności

Zwrot pieniężny jest realizowany najpóżniej do 14 dni od otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy, jednak nie wcześniej niż zwrócony towar znajdzie się w naszej centrali lub zanim będzie możliwe wykazanie, że zwrócony towar już został do nas wysłany.
Jeżeli wyraźnie nie ustalono inaczej, do realizacji zwrotu stosujemy ten sam środek płatniczy, który klient zastosował w pierwotnej transakcji, w związku ze zwrotem wpłaty klient w żadnym przypadku nie ponosi kosztów.

Prezenty i bonusy

Jeżeli wraz z towarem został wysłany przezent lub jakiś bonus, to przy odstąpieniu od umowy,zanika ważność umowy darowizny i obowiązkiem kupującego jest wraz z towarem zwrócić także podarowany prezent lub bonus.

Koszty powrotnego transportu towaru

Koszty powrotnego transportu towaru w związku z odstąpieniem od umowy ponosi w pełnej wysokości klient i to nawet wtedy, gdy towar z względu na swoją specyfikację nie może zostać wysłany standardową drogą usługi kurierskiej. Wysyłkę zwracanego towaru prosimy realizować za pośrednictwem usługi kurierskiej we własnym zakresie.

Prawo do odstąpienia od umowy nie istnieje w przypadku

  • Umowy na dostawy towarów, które nie są wersjami standardowymi i przy produkcji których miarodajny jest osobisty wybór lub postanowienie konsumenta lub które są jednoznacznie dopasowane do indywidualnych potrzeb konsumenta.
  • Umowy na dostawy zabezpieczonych towarów, które ze względu na przepisy dotyczące ochrony zdrowia lub hygieny, nie podlegają zwrotowi (np.: słuchawki In-Ear, ustniki do instrumentów dętych, harmonijki ustne),jeżeli po dostawie usunięto ich zabezpieczenie.
  • Umowy na dostawy nagrań dźwięku lub wideo lub oprogramowania komputerowego w zabezpieczonym opakowaniu, jeżeli po dostawie usunięto zabezpieczenie.
  • umowy na dostawy towarów zakupionych i zmodyfikowanych według specyfikacji klienta lub towarów przyciętych na długość (kable i łańcuchy przycięte na długość itp.).
  • umowy na dostawy ubrań i obuwia, które nie nadają się do zwrotu z powodów higienicznych lub zdrowotnych (na przykład: bielizna, ręczniki, skarpety, rękawiczki itp.).
  • umowy na dostawy zakupionych ubrań, obuwia i akcesoriów (na przykład: obuwie, spodnie, koszule, t-shirty, bielizna termiczna, odzież zewnętrzna, kurtki, spódnice, sukienki, czapki, czapki, parasole, paski, okulary itp.), które z powodów higienicznych lub zdrowotnych, nadają się do zwrotu tylko w przypadku, gdy zostały wypróbowane w czystym środowisku domowym i nie wykazują oczywistych śladów użytkowania, uszkodzenia, zabrudzenia lub innych widocznych niedostatków.
  • Umowy na dostawy bona podarunkowiego Muziker Gift Card.

Prosimy o ostrożne obchodzenie się z towarem i ochronę zakupionego towaru przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem. Zwrot towaru prosimy realizować, na ile to możliwe, w nienaruszonym, oryginalnym opakowaniu wraz z kompletnymi częściami i dodatkowymi akcesoriami. Na zwrócenie towaru prosimy wykorzystać, jeśli to możliwe, opakowanie przeznaczone do transportu. W przypadku braku oryginalnego opakowania, prosimy zabezpieczyć towar dowolnym, nadającym się opakowaniem, które będzie towar chronić przed uszkodzeniem podczas transportu, co pozwoli uniknąć dodatkowych kosztów za szkody powstałe wskutek niewłaściwego zapakowania towaru.

Odstąpienie od umowy i bon podarunkowy

Towar zakupiony przy użyciu bonu podarunkowego Muziker Gift Card podlega zwrotowi (odstąpieniu od umowy). W takim wypadku klient nie dostanie z tego tytułu zwrotu środków finansowych, ale finansowy kredyt, z którego będzie mógł skorzystać podczas następnego zakupu w sklepie online Muziker. Jeżeli klient do towaru dopłacał gotówką, dopłacona część zostanie mu zwrócona w formie pieniężnej.

Ceny i warunki dostawy

Wszystkie ceny wskazane na stronach poszczególnych produktów są cenami gotówkowymi i zawierają podatek VAT, plus ewentualne powstające koszty.

Jeżeli wartość zamówienia nie przekracza 259 zł , to na terenie Polski doliczany jest koszt dostawy 49 zł za każde zamówienie.

Od wartości zamówienia wynoszącego 259 zł , nie jest doliczany koszt dostawy i wysyłka jest bezpłatna.

Informacje wyjaśniające koszty dostawy, znajdują się na stronach poszczególnych produktów, w koszyku zakupu i na stronie, z której jest możliwe realizować zamówienie.

Warunki dostawy

O ile informacje na stronie produktu nie stanowią inaczej, wszystkie towary (z wyjątkiem towarów wystawowych) są gotowe do natychmiastowego wysłania. Szacowany czas dostawy w dniach roboczych to: 2-3 .

Jeżeli termin doręczenia jest odmienny, informacja o tym znajduje się na stronie danego produktu.

W przypadku dostawy towaru na adres klienta, towar jest doręczany przed pierwsze zamykane drzwi. Dostawy do mieszkania klienta nie gwarantujemy.

Usługę transportową realizuje firma

GEIS (paczki ponadwymiarowe)

Dostawa kurierem odbywa się na wybrany przez Ciebie adres. Kurier zazwyczaj gwarantuje dostarczenie pod pierwsze drzwi.

Odbiór z punktu odbioru Przesyłkownia:

Istnieje możliwość odebrania paczki w punkcie odbioru Przesyłkownia. Przesyłkownia wyśle Ci link do śledzenia i więcej informacji, gdy tylko paczka będzie dostępna do odebrania w punkcie odbioru. Dostępność metody dostawy paczki zależy od warunków logistycznych, takich jak wymiary czy waga.

GLS (paczki ze standardowym wymiarem i wagą)

Dostawa kurierem odbywa się na wybrany przez Ciebie adres. Kurier zazwyczaj gwarantuje dostarczenie pod pierwsze drzwi.

DHL (paczki ze standardowym wymiarem i wagą)

Dostawa kurierem odbywa sie na wybrany przez Ciebie adres. Kurier zazwyczaj gwarantuje dostarczenie pod pierwsze drzwi.

Kurier InPost (paczki ze standardowym wymiarem i wagą)

Dostawa kurierem odbywa sie na wybrany przez Ciebie adres. Kurier zazwyczaj gwarantuje dostarczenie pod pierwsze drzwi.

DPD (paczki ze standardowym wymiarem i wagą)

Dostawa kurierem odbywa się na wybrany przez Ciebie adres. Kurier zazwyczaj gwarantuje dostarczenie pod pierwsze drzwi.

Warunki płatności

Płatność w naszym sklepie jest możliwe realizować następującymi sposobami w walucie zł

Przelew bankowy

Po wysłaniu zamówienia, system automatycznie wskaże wszystkie dane do płatności. Również otrzymujesz e-mail zawierający fakturę proforma. Po zalogowaniu do swojego internet bankingu, jest możliwe zrealizować przelew na nasze konto i po zarejestrowaniu wpłaty na naszym koncie, natychmiast zostanie zrealizowana wysyłka towaru. 

IBAN: PL32124051651111001055400409

PayPal

Najpopularniejszy sposób płatności na świecie, z którego korzysta co raz więcej klientów w naszym kraju. Jeśli posiadasz konto w PayPal, to wiesz, że nie jest nic prostszego i bezpieczniejszego.

System płatności Sofort Banking

Pośrednictwem systemu płatności Sofort Banking istnieje szybki online przelew bankowy i pieniądze znajdują się natychmiast na naszym koncie. System płatności Sofort Banking jest innowacyjnym sposobem online bankingu i gwarantuje najwyższy poziom bezpieczeństwa.

Forma platności PayU

Pośrednictwem płatności Online PayU istnieje możliwość zrealizować szybką płatność, online przelewem bankowym i pieniądze są natychmiast na naszym koncie. Forma płatności PayU, jest innowacyjnym i prostym sposobem Online bankingu i zapewnia bezpieczeństwo na najwyższym poziomie.

Bitcoin Pay

Posiadasz już Bitcoiny i Bitcoinowy portfel? To najprostsza metoda płatności z jaką kiedykolwiek się spotkałeś. Płatność BTC jest realizowana za pomocą jednego kliknięcia lub poprzez zeskanowanie kodu QR.

Płatność w punkcie odbioru 

W przypadku zakupu z możliwością odbioru osobistego, płatność za towar jest możliwe zrealizować natychmiast po zakończeniu realizacji zamówienia, lub przy odbiorze towaru w punkcie odbioru. Płatność jest możliwe zrealizować gotówką lub kartą.

Płatność Online Kartą

Po wysłaniu zamówienia, system Cię przekieruje na zabezpieczoną bramę płatności i umożliwy Ci zapłacić kartą płatniczą VISA, Mastercard, Maestro, lub Diners Club International. Potrzebne jest wypełnić obowiązkowe dane karty i wysłać płatność. O wyniku transakcji bank, nas natychmiast informuje i w tej chwili możemy wyslać towar bez przedłużania. 

Pobranie

Płatność gotówką bezpośrednio do przewożnika, przy odbiorze przesylki.

Zastrzeżenie własności

Do momentu dokonania przez klienta całkowitej zapłaty ceny zakupu, towar pozostaje własnością spółki Muziker a.s.

Uszkodzenia podczas transportu

Nie zawsze winę za niepełnowartościowy towar ponosi sprzedawca czy dystrybutor. Odpowiedzialność podczas transportu spada na przewoźnika. Jeśli odbierany towar wykazuje już na wstępie widoczne wady, jeśli zauważono mechaniczne uszkodzenia opakowania i towaru, to najpóżniej do 2 dni roboczych, prosimy o kontakt:

polska@muziker.com

Jeżeli produkt jest dostępny w naszym magazynie, to zapewniamy natychmiastową wymianę i wysyłkę. Uszkodzony towar prosimy oddać do przewoźnika i oczekiwać na dostawę nowego towaru. Opłata za dostawę przy wymianie towaru leży po stronie MUZIKER.

Gwarancja i bezpieczeństwo zakupów

Muziker zapewnia gwarancję 36 miesięcy na instrumenty muzyczne i nagłośnienie. Na akcesoria do instrumentów muzycznych i innych produktów obowiązuje ustawowy 24-miesięczny okres gwarancyjny. Jeśli zamówienie dotyczy drobnych materiałów (np. kostka do gitary, błona i pałki perkusyjne, struny i lampy), których wytrzymałość to 90 dni - w ramach gwarancji będą rozpatrywane tylko wady produkcyjne i materiałowe.

Przedłużony okres gwarancyjny

W czasie trwania przedłużonego okresu gwarancyjnego siedziba autoryzowanego serwisu Muziker zastrzega sobie prawo do zmiany warunków reklamacji w następujący sposób: termin bezpłatnej naprawy towaru z 30 dni zmienia się na czas nieokreślony (termin bezpłatnej naprawy podlega indywidualnym uzgodnieniom między serwisem a klientem po uwzględnieniu czasu dostawy oryginalnych części zamiennych). Serwis Muziker pomimo tej zmiany zobowiązuje się do bezpłatnej naprawy bez zbędnej zwłoki. Roszczenie odszkodowania spowodowane przedłużeniem reklamacyjnej procedury może kupujący składać tylko w przypadku, kiedy doszło do rażącego zaniedbania albo celowego opóźnienia ze strony serwisu. Jeśli podczas ważności przedłużonego 12-miesięcznego okresu gwarancyjnego (po zakończeniu ustawowego 24-miesięcznego okresu) będzie miała miejsce wymiana na nowy produkt, kupującemu na ten towar nie będzie udzielona automatyczna 36-miesięczna gwarancja. Dalej będzie obowiązywać początkowy okres gwarancji.

Przypadek specyficzny

Kategorią specyficzną z 24-miesięczną gwarancją są talerze, które drogą naturalną podlegają zużyciu. Po dokonaniu ekspertyzy w autoryzowanym centrum serwisowym Muziker, będzie prócz zmierzenia naturanego zużycia materiału, brana pod uwagę możliwość uszkodzenia mechanicznego spowodowanego nadmierną intensywnością, która przekracza naturalny poziom wytrzymałości mechanicznej materiału. Specjalna kategoria produktów z 24-miesięczną gwarancją, która jest podatna na zużycie ze względu na ich materialny charakter i typowe zastosowanie (na przykład blachy, guziki, klapy, dźwignie, gumki itp.). Centrum serwisowe Muziker przeprowadzi ekspertyzę produktu, biorąc pod uwagę oznaki zużycia po normalnym użytkowaniu, a także wyłączając odpowiedzialność za wady wynikające z uszkodzeń mechanicznych spowodowanych uderzeniem o intensywności przekraczającej poziom odporności mechanicznej materiału. W takim przypadku Muziker może zapewnić klientowi naprawę uszkodzonego towaru na własny koszt klienta, ewentualnie po zniżkowych stawkach, o ile zostało to uzgodnione.

Karta gwarancyjna

Do każdego zakupionego produktu dołączona jest faktura w formie elektronicznej (w punkcie sprzedaży paragon), który zarazem służy jako karta gwarancyjna. Gwarancja zaczyna się datą wystawienia faktury i przedłuża się o okres, podczas którego był produkt naprawiany w serwisie.

Gwarancja zanika

  • w przypadku mechanicznego uszkodzenia towaru przez kupującego
  • w przypadku użytkowania towaru w niewłaściwych warunkach
  • w przypadku nieprzestrzegania zasad używania
  • w przypadku niewłaściwej dbałości o towar

Wady lub uszkodzenia, które spowodował kupujący, niewłaściwym użytkowaniem lub niewłaściwą obsługą, jak też użyciem nieodpowiednich komponentów lub zamianą oryginalnych części, są wyłączone z gwarancji. Naprawa w czasie gwarancji zanika również
w przypadku, kiedy w czasie użytkowania doszło do mechanicznego uszkodzenia, wykorzystania produktu w nieodpowiednich warunkach (zakurzona, wilgotna przestrzeń, z dostępem do chemii, w silnym polu magnetycznym itp.) lub kiedy produkt został naruszony przez nieuprawnioną do tego osobę. Wyłączone z gwarancji są też wady spowodowane klęską żywiołową oraz nieodpowiednim zasilaniem. Naturalne zużycie towaru jest także wyłączone z gwarancji.

Bazar (B-Stock)

Sprzedający oferuje w swoim sklepie również zawarcie umowy sprzedaży na towary bazarowe. Towarem bazarowym nazywamy towar pochodzący ze zwrotu, użyty, rozpakowany, z uszkodzonym opakowaniem lub towar uszkodzony.
Wymiana towaru bazarowego na inną, nową sztukę przy odstąpieniu od umowy albo przy reklamacji nie jest możliwa.
Jeżeli nie jest postanowione inaczej, reklamacja towaru bazarowego odbywa się na zasadach ogólnie przyjętych warunków handlowych.
Reklamacja towaru bazarowego nie obejmuje "wad", ani innych niedostatków, z powodu których towar był sprzedany w niższej cenie jako towar bazarowy.

Dalsze informacje

Proces zamówienia

Jeśli znalazłeś produkt którego kupnem jesteś zaintersowany, możesz go włożyć do koszyka bez zobowiązań klikając na przycisk „DO KOSZYKA". Zawartość koszyka można zobaczyć kiedykolwiek, gdy wkłada się do niego kolejny produkt lub po kliknięciu na sam „KOSZYK“. Dzięki temu można kontrolować swoje zakupy. W każdej chwili można zmienić ilość zamawianych produktów lub zrezygnować z nich całkowicie po kliknięciu na „USUNĄĆ“. Aby zrealizować swoje zamówienie , wystarczy kliknąć na „DALEJ DO KOSZYKA“. Następnie jest potrzebne wpisać wszystkie dane. Pola obowiązkowe do wypełnienia, oznaczone są symbolem „*“. Wpisane dane przetwarzają się w formie kodowanej. Po wypełnieniu danych i po wyborze sposobu płatności, przechodzi się do następnego kroku „KONTROLA OSTATECZNA“, gdzie istnieje ponownie możliwość sprawdzenia wszystkich danych. Za pomocą przycisku "ZAMÓW" zakończy się proces zamówienia. Proces zamówienia w każdej chwili można stornować, zamknięciem okna przeglądarki.

Treść umowy

Treść umowy jest zapisana w naszych systemach wewnętrznych. Ogólne Warunki Handlowe są udostępnione do przejrzenia, kiedykolwiek, na naszej stronie. Informacje o zamówieniu i Ogólne warunki Handlowe wysyłamy za pośrednictwem e-mailu.

Język umowy

Umowę sporządza się w języku polskim.

© 2004-2019 Muziker | Regulamin
Logo muziker
Ak chcete odoberať naše novinky a výhodné ponuky zapnite si prosím notifikcácie
Włączyć