cookies
Nasze „cookies“ będą ci smakować
Pliki cookie na stronie Muziker służą do tego, aby twoja wizyta u nas była zawsze przyjemnym doświadczeniem. Wyraź zgodę na używanie wszystkich plików cookie, klikając przycisk „Zgadzam się” lub wybierz w ustawieniach tylko te, które ci odpowiadają. Więcej informacji.
Promocja
Nowość

Peaty's Linklube All-Weather Chain Lube 360 ml Rowerowy środek czyszczący

5
Zrodzony w laboratorium i wychowany pomiędzy taśmami, Peaty's Link Lube to miętowo świeży, potrójnie destylowany, ultrawysokoobrotowy olej do łańcuchów do stosowania w każdych warunkach. Unikalna dwuczęściowa formuła wnika i czyści głęboko...
Na magazynie 2 szt
Wyślemy 27.05.2024 ,
2024-05-29
151 zł
154 zł
Rowerowy środek czyszczący Peaty's Linklube All-Weather Chain Lube 360 ml Rowerowy środek czyszczący

Peaty's Linklube All-Weather Chain Lube 360 ml Rowerowy środek czyszczący

151 zł
154 zł

Kod produktu: PLL-360-24 | ID: 1114335

Peaty's Linklube All-Weather Chain Lube 360 ml Rowerowy środek czyszczący

To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:

Zrodzony w laboratorium i wychowany pomiędzy taśmami, Peaty's Link Lube to miętowo świeży, potrójnie destylowany, ultrawysokoobrotowy olej do łańcuchów do stosowania w każdych warunkach.

  • Unikalna dwuczęściowa formuła wnika i czyści głęboko wewnątrz łańcucha, usuwając wilgoć, piasek i brud i zastępując je unikalną mieszanką olejów i wosków (tajny sos Peaty'ego) w celu smarowania i ochrony. Tak, dobrze przeczytałeś... LinkLube firmy Peaty faktycznie czyści Twój łańcuch podczas jego użytkowania!

Cechy

  • Potrójnie destylowany, ultraszybki, miętowy, świeży olej łańcuchowy do stosowania w każdych warunkach.
  • Unikalna dwuczęściowa formuła „wstrząsaj, aby się obudzić” wnika i czyści głęboko wewnątrz łańcucha, usuwając wilgoć, piasek i brud i zastępując je zastrzeżoną mieszanką olejów i wosków.
  • Przezroczysta końcówka nasadki aplikatora, tak aby smar mógł wypełniać komorę tuż przed jego wypłynięciem.
  • Zaokrąglona końcówka nasadki aplikatora łatwo przesuwa się po łańcuszku podczas nakładania.
  • Wyjątkowa, wysoka i smukła butelka ma kształt przypominający długopis w dłoni, co ułatwia aplikację.

Dwuczęściowy? Co to znaczy?

  • Zobaczysz, że gdy butelka LinkLube będzie odstawiona na chwilę, osadzi się na niej przezroczysty lubrykant bazowy i tajemniczy niebieski tajemniczy sos powoli opadający na dno butelki. Nie bój się! Jest to ważna cecha, która umożliwia stosowanie smaru w każdych warunkach atmosferycznych.
  • Sekretny sos to unikalna mieszanka olejków i wosków, które zazwyczaj występują pojedynczo, zarówno w mokrych, jak i suchych lubrykantach. Dzięki ciężkiej pracy w laboratorium udało nam się połączyć je w jeden superlubrykant, który może zapewnić niesamowitą, długotrwałą ochronę na mokrej nawierzchni, pozostając jednocześnie nietypowo czysty w suchych i zapylonych warunkach.
  • Przezroczysty smar bazowy to antykorozyjny, szybko penetrujący i wypierający wodę olej, który po wstrząśnięciu z sekretnym sosem przedostanie się do każdego zakamarka łańcucha. Gdy olej bazowy dotrze w głąb ogniw łańcucha, usunie wilgoć, piasek i brud, pozostawiając specjalny sos, który zmniejsza tarcie, wibracje i hałas układu napędowego.

Nauka, ty!

  • Kiedy LinkLube zostanie użyty po raz pierwszy w używanym (ale pozornie czystym) układzie napędowym, łańcuch może dość szybko czernieć. Och, nie panikuj! W rzeczywistości jest to LinkLube wypychający brud, który ukrywał się wewnątrz rolek.
  • Po prostu odtłuszczaj i nakładaj ponownie, a po kilku przejażdżkach Twój łańcuch znów będzie naprawdę czysty!

Aplikacja

  1. Przed nałożeniem świeżego smaru należy całkowicie odtłuścić układ napędowy, aby upewnić się, że nie ma na nim starego oleju łańcuchowego. Aby uzyskać najlepsze rezultaty, użyj piankowego odtłuszczacza do układu napędowego lub odtłuszczacza rozpuszczalnikowego XXX w celu usunięcia uporczywych smarów fabrycznych w przypadku fabrycznie nowych łańcuchów.
  2. Pamiętaj, aby po odtłuszczeniu dokładnie opłukać łańcuch czystą wodą (w końcu odtłuszczacz jest przeznaczony do pochłaniania oleju łańcuchowego).
  3. Usuń jak najwięcej wody z łańcucha. Aby uzyskać najlepsze rezultaty, użyj PT17.
  4. Mocno wstrząśnij butelką, aby równomiernie rozprowadzić sekretny sos.
  5. Nałóż smar podczas jazdy łańcuchem do tyłu (rowery elektryczne będą musiały być pedałowane do przodu na stojaku), upewniając się, że każde ogniwo jest odpowiednio zakryte.
  6. Kontynuuj jazdę po łańcuchu przez około 10 sekund, aby smar mógł przedostać się do łańcucha.
  7. Dokładnie wytrzyj cały nadmiar smaru z łańcucha za pomocą czystej szmatki (nadmiar oleju na zewnątrz łańcucha będzie przyciągał kurz w suchych warunkach).

Parametry i specyfikacje

Zastosowanie

Typ produktu


Rozmiary i waga

Objętość


Zalecane akcesoria

Ocena całkowita oparta o 4 recenzjach uzytkownika:

5

Gergely S.

Ogólne wrażenie

Eddig szuper. Csendes és kioldott nem látható szennyeződést, amit letöröltem a felesleggel.

Tamás B.

Ogólne wrażenie

Fontos ,hogy megtisztított láncrakerüljön. Eddig nagyon jó működik csendes ahogy írja minden időben.